/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm virker ikke..
Fra : Bakuda21
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 31-07-07 21:15

Hej

Jeg har lige fået en helt ny computer. Jeg har købt harrdisken og skærmen seperat.

Jeg har lige tilsluttet det hele men skærmen virker ikke, der kommer en meddelese om at man skal tjekke "the videocable" men den sidder altså helt som den skal. Strømknappen på skærmen blinker bare og der er intet billede. Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen

Det hele er nyt så det burde virke...

På forhånd tak
Bakuda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 21:29

Muligt det "burde"

Men prøv alligevel skærmen på en anden komputer.....

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 31-07-07 21:31

Det har jeg prøvet, og skærmen virker på en anden :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 21:33

Lyder som om noget er sat forkert sammen i den nye.....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 31-07-07 22:41

Har du både Onboard grafikkort og en grafikkort i AGP .
Kik kidt længer ned på din computer om der ikke er en stik mere.
Så har du nok sat kablet i den forkerte stik

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-07-07 23:08

Er det et usb stik - så vil jeg også sige det burde virke. Det har dog hændt at der var en dlårlig lodning,- løs forbindelse.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 00:09

Har du flere stik bag på computeren som passer til skærmstikket.
Hvis - så prøv lige det andet.

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 01-08-07 13:42

Der er desværre ikke andre stik som passer til skærmstikket :(

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 200 point
Dato : 01-08-07 15:17

ring til den du har købt computeren hos, den skal virke, når skærmen kører godt nok på den anden computer. Så må det falde ind under garantien.

Godkendelse af svar
Fra : Bakuda21

Dato : 01-08-07 18:59

Tak for svaret valde.. Jeg tror nemlig også at der er noget helt galt med harrdisken :)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-08-07 19:03

Ja sådan må det være, selv tak.

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 14-08-07 21:45

Faktisk har jeg fundet ud af hvad det var nu, det var slet ikke harrdisken den var gal med, med der var en dims man skulle sætte på skærmstikket, så den kunne passe ind i et andet stik bag på harrdisken