/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Problemer med en driver!!
Fra : theged
Vist : 359 gange
187 point
Dato : 31-07-07 19:21

Jeg har et kæmpe problem med min nye Macbook. når jeg tænder den står der at jeg skal genstarte den den, fordi den ikke kan dine ACPI driveren. Hvad skal jeg gøre?

Hilsen Peter

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 31-07-07 20:32

Den er jeg ikke lige stødt på før men jeg har hørt om en række problemer med "Advanced Configuration and Power Interface" (ACPI) og Vista.

Har du installeret BootCamp og Windows på maskinen eller kører du ren Mac OS X ?

Umiddelbart vil jeg anbefale at du prøver at starte maskinen fra den medleverede Mac OS X installations DVD og gen-installere operativ systemet.

Kommentar
Fra : theged

Dato : 31-07-07 20:35

nej det har jeg ikke. Jeg har kun haft den i to måneder. Men ja, jeg vil prøve at se hvad den siger til cd som følger med.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 01-08-07 20:21

Husk at holde "C" tasten nede når du starter for at starte systemet op fra en plade i det optiske drev.

Kommentar
Fra : theged

Dato : 01-08-07 20:42

okay... det prøver jeg

Annuller spørgsmålet
Fra : theged

Dato : 20-08-07 14:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål