/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pleomax camera plus 1.0
Fra : tenson
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 30-07-07 21:38

Jeg har et ovenstående kamera men kan ikke installerede det (står noget med en INF-fil) Har prøvet at se efter drivere mange steder men kan ikke finde noget - Er der nogle der har nogle ideer ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 21:49

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 13
- Slettede 1
Ialt 16

Er det ikke lidt spild af tid at hjælpe ????

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 30-07-07 23:13

??????????????????????????????????+

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-07-07 07:31

Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 13
- Slettede 1
Ialt 16

Er det ikke lidt spild af tid at hjælpe ????

Kan da kun give refi ret du opgiver undervejs og anullerer dine spørgsmål selvom jeg syntes du får nogle svar og ideer der måske kan bruges.

dr.dem

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 31-07-07 08:33

du er nødt til at skrive hele fejlmeddelsen,ellers er det umuligt at vide hvad der er galt

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 31-07-07 10:30

til refi og dr_med
Har nu lige læst mine foregående spørgsmål igennem og ok i 3 tilfælde har jeg ikke givet point (sorry for det, hvis jeg kan nå det skal de hjertens gerne få disse) men i de resterende har jeg jo ikke fået et svar (der kan bruges i mit tilfælde og dermed fået mit "udstyr" til at virke) så derfor troede jeg ikke jeg skulle give point, hvis det er fejl opfattet undskylder jeg da gerne og giver point - no problem

til noltus 55
instal af software =ok
genstart =ok
når jeg kobler usb-stikket, finder den camet - beder om en install.-cd
når jeg kommer CD-en i drevet kører den lidt og skriver "hardware kan ikke installeres pga.
driverinstallationsfilen mangler en nødvendig post - skyldes måske INF-filen er skrevet til win. 95 eller senere
PS. - jeg kører XP

Håber dette kan hjælpe os alle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 13:11

Det er nok sansynligt at din driver er til win 95/98 og kan så ikke bruges til XP

Her kan du muligvis hente en driver til dit wepcamera.
http://sos.dynamicweb.dk/Default.asp?ID=869
Men det er vigtigt med den eksakte model.

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 31-07-07 14:58

hvad gør jeg for at finde driveren til cameraet (PWC-7000X) - kan godt finde siden men ikke hvor jeg kan downloade en ny driver

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 16:32

Næ - det kan jeg heller ikke.
Men måske noget af det her:
http://www.commentcamarche.com/s/samsung-webcam-pwc-7000x

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-07-07 17:20

Dette har intet med point og gøre, om du så sætter 20 point op er ligemeget det er det at du stopper midt i det hele og anullerer. og så kommer man ikker videre, men e. c er også en venlig gut som gerne vil hjælpe dig så følg hans råd og prøv dem og lad være med og anullere før du har fået svaret,

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-07-07 17:53

Og bliv med at spørge

dr.dem

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 31-07-07 18:04

ok - ok - ingen problem herfra dr. dem - til e.c kan jeg så sige at det ser ud til at det er drivere til vista der er på denne side - desuden er jeg jo ikke ligefrem en ørn til fransk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-07-07 18:09

Jeg glemte så lige et (ved) og e.c kommer nok snart

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-07-07 18:21

??????? ??????????? ???????????????? ????????????? - Sony Ericsson ...????????? ??????????????? ????first love driver pleomax 3800 ???????????? ????? 6 ????? 16 Mantras for Building Financial Wealth" About That Dream. ...
www.keyword-web7.com/index18.html - 81k - Cached - Lignende sider

Der er også denne

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 18:48

http://www.commentcamarche.com/s/pwc-7000x-driver

Installer un driver non signé microsoftWindows Vista
Installer en driver der ikke er signeret til Vista.....................altså ikke godkendt.

Jeg kan heller ikke Fransk og kan ikke vejlede dig, for jeg er ikke sikker på om det er godt.

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 31-07-07 19:43

Tror lige jeg venter og ser/hører om andre har nogle forslag

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 19:57

OK

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-08-07 17:49

Du kan jo anullerer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 19:45

Ja hvis der ikke kommer et svar du kan bruge - så kan du bare anullere.

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 03-08-07 15:54

Åhhh nu har jeg jo prøvet at annullere et "par" spørgsmål før - det blev der jo lidt "mumlen" over (selv om jeg ikke fik et brugbart svar) så jeg venter lige lidt med at "lukke" spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 16:03

Man SKAL heller ikke annulere (man KAN) fordi man IKKE LIGE får det rigtige svar....

Der kunne jo også være noget imellem der leder dig i rigtig retning.....

Blot husk at efter 3 mdr. bliver det annuleret automatisk af Kandu

Og i de fleste tilfælde har nogen jo brugt en del tid på netop DIT spørgsmål - det er vel også værd at honorere....

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 03-08-07 18:48

Du har fuldstændigt ret refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:52

Så er der håb for dig endnu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:54

Hvor gammelt er dit webcam.....

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 03-08-07 19:25

ca 1½ år tror jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 19:34

Hmmm.....

Kan være fejl på Cden......

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 03-08-07 19:55

måske - måske ikke, jeg aner det ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 20:07

Hvorom alting er ser der ikke ud til at være andre drivere til dovnload nogen steder.....

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 03-08-07 20:25

det ser der ikke ud til at være så jeg venter måske erder en der har et kamera magen til med tilhørende virkende software - vi får se

Kommentar
Fra : refi