/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
freeware wmv/avi til dvd
Fra : farai
Vist : 441 gange
300 point
Dato : 30-07-07 19:14

er der noget som indlaegger dvdmenu og derefter er simpelt at braende til disk
det er til et u-lands projekt, saa det er nybegynder stadiet.

paa forhaand tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 19:55

Citat
er der noget som indlaegger dvdmenu og derefter er simpelt at braende til disk

??????

HVAD er NOGET for noget - hvad søger du ????

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 31-07-07 01:18

Er det noget man skal grine af?

Kommentar
Fra : farai

Dato : 31-07-07 08:46

f.eks programmet
win-avi video converter konverterer til vob og laegger menu ind og man kan ogsaa braende disken
via programmet.
jeg leder efter et freeware alternativ.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 11:08
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 31-07-07 11:09

Ps. Man kan ikke umiddelbart se det af linkene her på kandu.dk, men der er tale om 3 forskellige programmer i ovenstående links.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : farai

Dato : 01-08-07 06:04

Tak for svaret molokyle.
sidder i det nordveslige tanzania, saa her har man ikke adgang til samme
SW ressourcer som dk

nu mangler jeg bare SW til at indsaette menu og braende