/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
opsætning af ny vista mail ???
Fra : return
Vist : 3017 gange
100 point
Dato : 30-07-07 11:30

nogen der ved hvordan man opsætter sin vista mail så den viker når man har en mail konto hos tdc

for hos dem koster det jo 199 kr at få hjælp og nej og atter nej vil jeg ikke gi for det så er her en som ved hvordan man gør så det virker for lige nu kan jeg kun modtage mails og ej sende uden at den melder fejl

som lyder sådan her

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Emne 'hej', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10053, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-07-07 11:39

prøv at undlade "a"smtp.mail.dk
og skriv istedet kun smtp.mail.dk

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-07-07 11:42

det virker ikke med kun at skrive smtp.mail.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 11:45

Hvem er din netudbyder - det er deres smtp du skal bruge.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 11:49
Kommentar
Fra : return

Dato : 30-07-07 11:52

net udbyder er tdc men sidder hos mig selv og hjælper en der har tdc har selv en stofanet forbindelse men det burde vel ikke betyde noget eller gør det ???

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-07 11:53

HVEM er netudbyderen der hvor du sætter mailen op - det er det der er afgørende...

Er det stofanet hedder den mail1.stofanet.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 11:55

Du kan ikke sætte mailadresser op på din forbindelse hvis det skal bruges på en anden forbindelse....

SMTP skal ALTID være netudbyder IKKE mailudbyder....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-07 11:57

Du kan ikke sætte en TDC mail op, og få den til at sende/modtage, hvis du sidder hjemme med din Stofanet forbindelse, du må må ud og koble på TDC hos den du hjælper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 12:00

Citat
Du kan ikke sætte en TDC mail op, og få den til at sende/modtage, hvis du sidder hjemme med din Stofanet forbindelse

Jo det kan du sagtens, men så virker den ikke når vedkommende kommer hjem...

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 30-07-07 12:02

Tak for svaret refi. så blev man jo en hel del klogere på hvordan den skulle fikses takker for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 12:04

Selv tak....

SMTP - ALTID netudbyder - uanset HVAD emailadressen er (sålænge det er pop3)