/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
kan ikke vise billeder nu
Fra : freddiemercury
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 30-07-07 10:25

jeg har på min hjemmeside tidligere lavet et billedegalleri
men har nu ville ligge nogle billeder ud fra vores ferie
men siden viser dem ikke, kun et lille rødt kryds i venstre hjørne
har jeg mon pillet ved noget jeg ikke skulle ?

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 10:26

ps
jeg bruger frontpage 2003 til at lave hjemmesiden i

Kommentar
Fra : vith

Dato : 30-07-07 10:34

Når det sker for mig er det altid fordi jeg har hentet billeder direkte på harddisken og ikke først lagt dem i "web-mappen", som er der de skal hentes fra.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 10:47

er det måske fordi at når jeg uploader min hjemmeside at jeg kun vælger de filer som der har været konflikt eller ændringer på ?
jeg har ikke f.eks valgt image-mappen hvor alle mine billeder ligger
det mener jeg ikke er nødvendigt !

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-07 10:55

Dine billedlink skal selvfølgelig pege hen i den mappe på din hjemmeside hvor billederne ligger.
Det regner jeg så også med at de gør, da du har lavet noget før, som virker.
Den fejl som mange laver er stavemåden i link og filenavne. Skriv det hele med små bogstaver, både filenavn og extension, både i link og på filerne, så skal de nok dukke op igen!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-07 10:57

Citat
jeg har ikke f.eks valgt image-mappen hvor alle mine billeder ligger
det mener jeg ikke er nødvendigt !

Det er IKKE nødvendigt, men skaber en hurtigere oversigt over de billeder man har!

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 10:58

har fundet og rette "fejlen - fejl 40 "

de billeder som jeg ikke kunne se var gemt i photogalleri filen
så det var bare at uploade den

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 10:59

hvorfor var det så nødvendigt at uploade photogalleri mappen ?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 30-07-07 11:01

Tja, sommetider er løsningen simpel!
Go' fornøjelse med hjemmesiden.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 11:02

takker

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 11:02

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 30-07-07 11:04

På min hjemmeside skal jeg altid uploade - selvom de ligger i mappen.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-07-07 11:21

det synes jeg bare ikke jeg har skulle gøre før !!

Kommentar
Fra : vith

Dato : 30-07-07 11:28

Det kender jeg godt! Jeg synes heller ikke altid jeg gør det, men jeg har fundet ud af, at hvis jeg gør det hver gang bliver der ingen problemer!