/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tæller på weblogs - WORDPRESS
Fra : herrikgad
Vist : 780 gange
200 point
Dato : 30-07-07 10:21

Hvordan indsættes tæller HTML-kode i Word Press (weblog-doc.) eller rettere, hvor i programkoden skal den indsættes?

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 30-07-07 11:18

Det kommer an på hvor du vil have tælleren skal være.
Men koden skal indsættes et sted i det themes du har valgt: themes/sidebar.php

Kommentar
Fra : herrikgad

Dato : 30-07-07 13:49

@mimimig: Svaret er ikke operationelt, sorry! Specifikt haves et Wordpress doc., hvor en HTML-tæller ønskes indsat i bunden.

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-07 14:53

Hvis du har en fil der hedder footer.php, skal/kan du lægge koden ind der...lige før </body>

...men gør det i en kopi, så du har den originale du kan uploade, hvis det går galt

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : herrikgad

Dato : 30-07-07 18:19

Tak for svaret annvibeke.