/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
LCD/TFT TV mellem 7 & 14"
Fra : viskinge
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 30-07-07 07:07

Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg skal bruge en TV/monitor skærm. Der findes en mængde på 7 tommer, men ville godt have det lidt størrere. Har kigget i forretninger, men det er ligesom at der ingen der har noget, i mellem 7 & 14 tommer, hvilket jeg ikke mener kan være rigtigt.

Mine Krav:
mellem 7 & 14 tommer.
skal kunne køre på 12 VDC
skal have video/audio indgang
så tyndt så muligt (dvs helst uden DVD afspiller)
16:9 eller 4:3 (ikke så vigtigt)
Prisen er ikke så vigtig, men jeg vil dog ikke give flere tusinde for det.

Nogle foreslag/links.

MVH

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-07 10:51

Det bliver nok svært at finde en sådan skærm. Her er det kapitalistiske fabrikanter der skaber det kunstige behov, som vi andre må forholde os til, eller lade være.
7" er nok det største du skal regne med, inden for let transportabelt udstyr, især hvis det skal være uden andet vedhæng som DVD.
Den næste i rækken som jeg har set er på 17", og er med DVD. Jeg mener ikke den kan køre 12 volt.
Så du må nok nøjes med en 7" og en lup!

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-07 11:32
Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-07-07 11:33

monistor = monitor

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 31-07-07 08:52

Tak for svaret dk.
Der er godt nok en 9,2 " men der ingen TV tuner i.
Jeg må se, hvad jeg har mest behov for, størrelse eller TV tuner.

MVH