/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Pillemisbrugere på kandu?
Fra : idaw
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 29-07-07 20:16

Hej Alle.

Nu blir det spændende, er deer nogle pillemisbrugere på kandu?
Som I kan læse i en tråd jeg tidligere har haft, havde jeg en oplevelse med en sovepille der gjorde mig skæv. Hvilket jeg ikke brød mig meget om
I mine tidligere år var der nogle pillenarkomaner i min omgangskreds, og jeg tænker på HVAD er det dog for noget medicin de tager? Og hvorfor? Jeg forstår slet ikke det med et pillemisbrug, hvordan det fungerer osv... Altså, feks får jeg noget medicin som jeg ved en bruger ggerne vil have fat i, men sådan 1 eller 2 piller har jo ingen virkning på mig, så hvor mange piller må en misbruger ikke tage? Så er det til at man forstår af overdosis...

Jeg kan forstå en hashmisbrugers misbrug, da jeg har boet sammen med sådan en ryger...

Venligst, Ida.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 29-07-07 20:23

Jeg er clean pillemisbruger. Har nu været clean i 22 mdr. faktisk i går.

Jeg tog ca 20-25 Revotril om dagen + ca 1 flaske spiritus. Det var et rent helvede.

Jeg kan godt huske dig, du reagerede ikke på alle de indlæg der blev skrevet til dig.

Derfor vil jeg ikke bruge krafter på og skrive en hel masse nu, men hvis jeg kan se, at du følger med på tråden, er jeg villig til og dele mine erfaringer med dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 20:54

Citat
så hvor mange piller må en misbruger ikke tage

Savner du en opskrift på selvmord

Citat
1 eller 2 piller har jo ingen virkning på mig

Så syntes jeg du skulle lade være med at tage dem.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 21:21

refi, rolig nu, du vil vel ikke tage lægeordineret medicin fra spørgeren.
Og ida mener jo nok med "ingen virkning på mig", at hun ikke bliver skæv.
Citat
Altså, feks får jeg noget medicin som jeg ved en bruger ggerne vil have fat i, men sådan 1 eller 2 piller har jo ingen virkning på mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 21:28

Citat
Altså, feks får jeg noget medicin

Altså må det jo have en virkning....

Muligt brugeren ikke kender virkningen, men det gør lægen nok

Kommentar
Fra : MonkeyMan

Dato : 29-07-07 22:03

bare æd nogle robbere jo flere jo bedre

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-07-07 22:27

Citat
Altså, feks får jeg noget medicin som jeg ved en bruger ggerne vil have fat i, men sådan 1 eller 2 piller har jo ingen virkning på mig, så hvor mange piller må en misbruger ikke tage? Så er det til at man forstår af overdosis...

- jeg forstår ikke ret meget af det der står herover, kender du en bruger her på kandu der gerne vil have fat i din medicin, eller hvad drejer det sig egentlig om?

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Glennc

Dato : 29-07-07 23:06

Hej Ida
Du vil godt have svar som så mange andre.Da du slet ik kan forstå og sætte dig ind i hvorfor man bliver el er misbruger=udvikler det med årene.Og mængde der tages?
Det er ret indviduelt man ja misbruger tager mere en en el 2piller.Og med tiden udvikler de tollerance så de skal op på 10.el stk eks:nervepiller blot for blive normale?el få ro fra uroen.

Og det ender mange gange i overdosering.af mange grunde både fordi man vil have mere men også fordi man ik lige husket hvor mange man nu tog.

Den dosis misbruger øvrigt bliver raske af?el fjerner abstinenser med.Er øvrigt dosis nok til slå 2.mennesker el flere ihjel.

Men håber ik du leder efter svar for måske selv øge dosis.Men er heller det fornemmer nu er tanken der bare.
Jeg har selv været turen gennem.Fra været et vrag til sidst på kokain før det heroin hash og amfetamin.fængsel og hjemløs alt der følger med.

Et kan jeg sige det er ik umuligt komme op og væk fra dette liv.Der er meget hjælp at hente og jeg vil lige slå fast minnesotta og na/aa er fint til start.Men for mig blev det for meget fordi man sidder dyrker sine problemer og gør alt svære ind det er.
ik at det ik er svært og kan gøre ondt.Ik at na og behandling ik er fint nok.Men der mangler noget og det er komme tilbage til livet igen.
Og arbejde med sig selv på en behagelig måde.

Men ved ik om det giver dig svar og mening noget af det her.Jeg kan jo sagtens fortælle dig hvorfor man bliver misbruger og præcisere noget af det er gør at vi mennesker og nogen mere ind andre søger løsning som ik er løsning men flugt og selvbedrag med tage stoffer.
Det er nemlig det samme der går igen!Om det er mad,spil,penge,osv der får mennesket ud idette mareridt.

Slut:At ryge hash er også tage stoffer ligesom overforbrug af spiritus øl.Men det er først når man ik kan lade være og det foregår hverdag el oftere og oftere at det tager magten fra dig.Det er ik det store mysterium.Men det er uvidenhed og fordomme der gør vi ik ser el kan sætte os ind i der sker.men prøv blot se på eks:Forbrug af tøj el andet så får man en lille forsmag men dog ik nær samme magt der ligger idette.

Mvh her

Annuller spørgsmålet
Fra : idaw

Dato : 15-08-07 21:00

....