/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
fra computeren til fjernsyn
Fra : hi9eking
Vist : 697 gange
100 point
Dato : 29-07-07 18:06

hej . jeg har en computer som står et stykke væk fra mit fjernsyn, og så vil jeg gerne ha trådløst fra min computer til fjernsynet, men hvad er bedst når det både er lyd og skærmbilledet jeg vil ha over..?

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 29-07-07 18:07

og er der nogen der kan anbefale noget som er godt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 18:33

Citat
og er der nogen der kan anbefale noget som er godt?

Ja....

Lad være....

Eller træk kabel....

Du vil ikke (lovligt) finde sender og modtager der kan klare dette.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 18:39

Du kan få trådløse scartstik, men de hjælper jo ikke rigtigt til det brug.....

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 29-07-07 18:56

Netværks WiFi DVD - BT-DNP2901 til kr. 995,- i Aldi.
Med den kan du streame lyd, billeder, video samt internet fra din Pc til dit fjernsyn,(LAN og trådløst opkobling) samt (selvfølgelig) se DVD fra den.
PS den "hyler" lidt fra DVD drevet, så helt lydløs er den altså ikke, men kun ved DVD afspildning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 19:00

Tror nu meningen var at få WIN på tvet.......

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 29-07-07 22:21

hmm, tror du har ret "refi", men... hvorfor vil man/han mon det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 22:34

Aner det ikke, men der bliver vel "reageret" på et tidspunkt....

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 29-07-07 22:48

det var for at få windows på tv skærmen, ligesom når man bruger almindelig tv-out kabel fra computeren til fjernsynet.
før brugte jeg bare tv-out kabel, hvor jeg købte et scart stik hvor der lå et extra input til det tv-out.
men er det noget lort trådløst?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:06

Det er ikke bare noget lort - det er umuligt. (for menigmand)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:08

Citat
før brugte jeg bare tv-out kabel, hvor jeg købte et scart stik hvor der lå et extra input til det tv-out.

Det er jo ikke TV du snakker om..... Det var vel Windows

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:09

Det du vil lave er jo at lave dit fjernsyn om til en trådløs skærm

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 29-07-07 23:29

ja det er det.. men så kan det ikke lade sig gøre?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-07 23:40

Vist kan det lade sig gøre, at svare "det kan ikke lade sig gøre" er tegn på manglende fantasi, her er måske noget du kan bruge: http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1518&zoneid=1 ikke nogen bllig løsning, men det kan lade sig gøre, om du så vil betale for det, er en anden sag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:49

o.v.n

Den vil da aldrig få windows på skærmen - kun film og lign.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:54

Mon ikke alle pc skærme idag var trådløse hvis det var så simpelt.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-07 23:57

Spørgsmålet var om en trådløs forbindelse til at sende billede og lyd fra computer til tv, Windows bliver nævnt længere nede, i et andet indlæg, jeg tror det er en fejl,men det kan kun spørgeren forklare

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:59

Det har spørgeren jo forklaret....

Det var HELE pcen - og det kan man ikke.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-07 00:00

Citat
Det du vil lave er jo at lave dit fjernsyn om til en trådløs skærm

Citat
ja det er det.. men så kan det ikke lade sig gøre?

Godkendelse af svar
Fra : hi9eking

Dato : 30-07-07 00:23

Tak for det i hvert fald..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 10:44

Selv tak....

Kommentar
Fra : music-boy

Dato : 31-07-07 18:46

hejj det her er bare fedt og godt[/I].... med det du har skarpt