/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ukendt program???
Fra : Millister
Vist : 731 gange
150 point
Dato : 29-07-07 15:49

Hej

Jeg køre Windows Vista og bruger min admistrator konto (Ved godt det er dumt, men slettede min gamle "ikke admistator bruger" ved en systemgendannelse)

Hver gang jeg starter min computer op, kommer der et vindue op, med et program der skal bruge admistrator rettigheder for at køre, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er for et program

vinduet hedder bare erro!(eller sådan noget), der står kun "this/dette(kan ikke huske om det er på dansk eller engelsk) program og jeg kan kun trykke ok...

Hvad skal jeg gøre for at finde ud af hvad får et program det er?????????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-07-07 15:57

Hvis det er ErrorSafe, så se her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=17

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 16:02

Jeg tror ikke det er noget i den retning, det er det samme der kommer hvis man vil starte et program der skal have admistrator rettigheder, så højerklikker man bare og trykker kør' som admistrator..

Det her er et program der starter op hver gang man starter computeren og som kræver admistrator rettigheder, probelemet er bare at jeg ikke ved hvad det er for et

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 16:29

Har du het glemt den her tråd siden du godt kan svare på min stl_s: http://kandu.dk/Spg107203.aspx

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-07-07 16:47

UPS, den var flov . Jeg ser på det med det samme.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-07-07 16:51

Mht til dette spørgsmål, kan du gå ind i Windows Defender, og se hvad der starter op http://blogs.zdnet.com/Bott/?page_id=131&page=22

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 17:08

Jeg kan ikke finde det ham der Ed er indepå på min egen computer. Ellers ligner det, at det er Windows firewall og om den er slået til eller ej, Skal man stadig køre nogen programmer som admistrator..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-07-07 17:14

Nu kender jeg ikke Vista, men kan du ikke finde Windows Defender i "Programmer" ?

Og ja, der er programmer der skal have særskilt tilladelse, til at køre som administrator, selv om du er på administrator kontoen

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 17:28

OPS

Trode det var det samme man gik ind i, når man gik ind i "tillad og bloker programmer" fra kontrolpanelet

Mit ser anderledes ud en Ed'dens der, men tror bare det er anderledes instillet. Det mærkelige er at ved ham ser man alle hans programmer, ved mig er der kun 3 "ukendte"

Ud over at jeg ikke tror at det er det, da det ikke ser ud til at have noget med admistrator at gøre.
Hvordan kan det så være at mine programmer ikke står der????????

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-07-07 17:31

Vista: Kontrolpanel > Sikkerhed > Defender
MVH Akle

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 17:40

Hvis "Defender" er = "Tillad et proram gennem Windows Firewall" har jeg prøvet det og kan ikke se det har noget med admistrator at gøre... Og hvis det er, kan jeg jo stadig ikke finde ud af hvad det er for et program...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-07-07 18:06

Nej, det er ikke firewallen, men Windows Defender antispyware. Er den ikke i sikkerhedscenteret, som akle skriver ?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 18:57

Nej, Alle progrmmerne viser er som sagt "ukendte" (dendet med at der kun er 3 passer dog ikke

Noget ad det kan jeg finde ud af hvad er ved at se under "File", men hvad skal jeg bruge det til? Der står "Tillad" (under "Handling foretaget") ved dem alle sammen...

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 150 point
Dato : 29-07-07 19:12

Jeg køre Windows Vista og bruger min admistrator konto (Ved godt det er dumt, men slettede min gamle "ikke admistator bruger" ved en systemgendannelse
Hvad gendannede du FRA/ til. **Rollback**
Vista er ikke sådan at rende om hjørner med_LOL.

Nogle ting virker bedre, end andet, på Vista.

Men tror du har lavet KUK i dine login, især hvis der har været flere bruger-konti.

Og har du kørt et program, under en konto, der IKKE er mere, = PROBLEMER
Da jeg mener, at vista IKKE fjerner det selv, kun ''bruger konti'en''
Men du kan sikkkert fjerne skidtet i din regbase...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 29-07-07 22:34

Hmmm... Haqr lige set filmen "DEJE VU" hvor de udvikler en måde at rejse i tiden på, men det laver også kuk i det hele... Det du snakker om lyder lidt som det samme >der er gået kuk i det fordi jeg har sat miin computer tilbage i tiden<

Ej, jeg skal ind og se næste film nu, så det bliver først i imorgen eller iaften(nk snare nat) jeg lige ser på det, og så må jeg ligge hjernen i blød, for at kunne huske om jeg installerede et program på den anden bruger...

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 30-07-07 01:44

Du havde ret Disken

Det var pc tool FW som jeg havde været for doven til at gå over på admistratorbrugeren og installér og så var den ikke blevet ordentligt slettet. Hvis man gik ind i "Slet et program" sagde den at programmet ikke fandtes selv om det lå der... Så måtte bare gå ind og slette hele mappen

Nu kommer vinduet ikke op mere når jeg starter computeren

Fandt frem til at det var Tool FW ved at jeg genkendte ikonet vinduet på vinduet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-07-07 04:52

Citat
Haqr lige set filmen "DEJE VU" hvor de udvikler en måde at rejse i tiden på, men det laver også kuk i det hele...

OG SÅ siger ANDRE JEG ER

Kan ANBEFALE = programmet
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/
De siger det er KLART til Vista )&¤¤¤ og andet, tvvivler på det.
men det virker pokker hodt på alle andre UDGAVER.

Især hvis du bruger OPTIMIseren<<<<<---
Så får du en hurtig PC/ Net___tror ikke du bliver skuffet
Og den kan OGSÅ rydde op i dit / in REGBASE, med alt hvad
der skal/ skal ikke slettes
Dy kan ALTID___genoprette DET igen_____
Bare du laver en BACK/ u´p__gammon__vittighed.
AF DIN REGBASE
Men leger du med IKONERNE__får jeg sikkert SMÆK af dig
da de ikke lige er som på ABDRE XP`er ___VISTA´altså
Prøv det , har ptøvet det_ engang, mrn drt var
IKKE helt VISTA kompatibelt

Håber dy kan se SORT

Kan det ikke selv__ nemlig/t