/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Butterfly Women
Fra : lise30
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 29-07-07 11:28

Der er åbnet et nyt motonscenter i Odense som hedder Butterfly Women. Det er et motionscenter kun for kvinder og hele konceptet og maskinerne der benyttes er designet specielt til kvinder.
Konceptet går også udpå at man ved 3x30 træning vil kunne opnå resultater - dette selvfølgelig hvis man samtidig lever sundt.

Er der nogle der har erfaringer med dette koncept.... har bestilt en tid for at se stedet men ville gerne høre fra nogle som faktisk har prøvet det!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-07-07 12:12

Det er da en vældig fin reklame for foretagenet...

OG hvis du bliver tørstig: Giv 10 kroner for en drikkedunk og drik gratis vand.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 12:13

Har ansøgt, men må desværre ikke være med.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 14:14

Citat
Der er åbnet et nyt

Citat
men ville gerne høre fra nogle som faktisk har prøvet det

Det bliver lidt svært hvis det lige er åbnet....

Kommentar
Fra : lise30

Dato : 29-07-07 23:15

hmn... skrev ikke det lige var åbnet... det har været der et par mdr.
Ikke verdens mest seriøse svar man får herinde!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:34

Citat
Ikke verdens mest seriøse svar man får herinde!!

Åh jo - der bliver du forbavset.....

Men de ville nok være mere reelt at gå derhen og tale med nogle af de brugere der FAKTISK er der....