/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cpu temperatur?
Fra : LottaJ
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 28-07-07 16:27

Hej!

Lige et spørgsmål mere, jeg efterlyser endnu engang et program til temperatur overvågning af cpu'en. Jeg har lige stillet spørgsmålet en gang og linket til program virker fint på min ene computer, men er ikke kompatibelt med den anden.

Derfor links til free-/shareware programmer til cpu temperatur?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 16:35
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 16:39

Og sådan ser det ud hvis ellers sensorerne er tilsluttet:
http://peecee.dk/?id=59869

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-07 16:53

Den er go´med dig e.c Everest er foreslået før, LottaJ er du sikker på at da du instalerede MotherboardMonitor5 fik sat den til det rigtige bundkort brug Everest til at finde ud af navnet på bundkortet, afinstaler programmet og forsøg med den rigtige motherboard, når du geninstalerer, når du kommer til siden hvor du bestemmer motherboard, så rul ned og find navn type, det er næsten utænkelig at din ikke er på listen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 16:59

Det er den eneste jeg kender.

Jeg vil osse lege doktor og måle temperatur.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-07 17:07

Skynd dig at få instaleret MBM5 e.c og stop så med den tårepersen der kommer vand nok fra oven denne sommer: http://www.download3k.com/Install-Motherboard-Monitor.html

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 17:11

Ellers tak - men jeg bruger bare skumslukkeren når det ryger omme bag ved comp.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-07 17:13

Se nu lige her e.c : http://peecee.dk/?id=59880

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 19:15

OK den er flot med alle de instrumenter - den minder mig om min Sunbeam Avenger med en masse instrumenter.

Kommentar
Fra : LottaJ

Dato : 28-07-07 20:58

Hej igen!

Det er nemlig også Motherboard Monitor jeg downloadede til den anden computer. Men denne her har et bundkort som ikke er i listen af kompatible bundkort i MBM programmet.

Har I et andet forslag?

Kommentar
Fra : smik

Dato : 28-07-07 21:14
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 28-07-07 21:33
Godkendelse af svar
Fra : LottaJ

Dato : 28-07-07 23:52

Tak for svaret Manse9933.