/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Billeder kan ikke ses
Fra : ilgp
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 28-07-07 13:55

Hej.Når jeg går ind på "papkassen" og læser annoncer kan jeg ikke se billedet når der klikkes på det.Der kommer bare en tom firkant op.Jeg havde også problemet for et par år siden,men kan ikke huske hvordan jeg fik det løst.Er der en af jer brugere her på siden der kan hjælpe mig lidt på vej vil jeg være meget glad.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-07-07 18:17

Det er noget med indstillinger jeg ved det ikke præsist. Men systemgendannelse - til et tidspunk før problemet opstod - kan sikkert klare den

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-07-07 21:08

Tit er det fordi du ikke har tømt midlertidige filer
Internet explorer/funktioner/internetindstillinger/fanen generel, hvor du skal slette midlertidige filer og cookies.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-07-07 07:08

Da det er almindelig gif billeder og du har et eller andet program der kan vise sådan nogle billeder, skulle du også kunne se dem i Internet Explorer, nogle gange skal man højre klikke på billedet for at få det vist.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 10:01

Sådan slås multimedier til i Internet Explorer
I Internet Explorer vises multimedier (som billeder, videoer eller lyde), der bruges på websider, som standard. Du kan slå multimedier til

Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Avanceret.
Sæt vinge i et af nedenstående afkrydsningsfelter under Multimedier i sektionen Indstillinger,
Afspil animationer på websider
Afspil lyde på websider
Vis billeder

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 29-07-07 10:39

Hej.Systemgendannelse kan ikke bruges,da det er flere år siden jeg havde problemet sidst.Jeg har prøvet de råd af som jeg har fået,og kan få et enkelt billede på hvis jeg er heldig.Har tænkt på om det kan have noget med billedets størrelse at gøre? Jeg kan fortælle at jeg selv har en annonce kørende og billedet til den, kan jeg heller ikke se.Er der andre muligheder jeg kan prøve? Har efterfølgende tænkt på at jeg godt kan gå på den blå avis, og her er der ingen prøblemer, eller qxl for den sags skyld heller ingen problemer.
Mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-07 12:03

Tit er det fordi du ikke har tømt midlertidige filer
Internet explorer/funktioner/internetindstillinger/fanen generel, hvor du skal slette midlertidige filer og cookies.
Har du trykket "slet filer"?
VH Palle Hansen
NB: Du kan også hente en nyere udgave af Internet explorer, den sidste udgave hedder v. 7.xxxxxx
Du finder din udgaves version ved at trykke hjælp/om internet explorer

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 29-07-07 13:43

Hej Palle.Jeg har prøvet det du skriver.Jeg har også internet explore version 7.xxxxxx
Det er jo også mærkeligt at det kun er på denne (papkassen) side jeg har problemer.Da jeg var inde på siden i morges for at prøve fik jeg 2 billeder ind.Da jeg så gik tilbage for at prøve at få vist det første af dem igen,ja så kunne det igen ikke lade sig gøre.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 15:32

Måske er der problemer med Java
http://www.danskebank.dk/indstillinger
Allernederst står der "tjek din PC" prøv det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 29-07-07 16:53

Hej igen.Har lige været inde på dit link,og checket min pc.Men der stod OK ud for det hele,så det kan ikke min pc der er noget i vejen med.Heller ikke når det kun er på den side problemet opstår.
Nu vil jeg prøve at gå på siden igen.
Mvh
ilgp

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 29-07-07 17:07

Hej Palle.Tak for din hjælp.Jeg har lige fået det til at fungere.
Mvh ilgp