/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Papirkurv i stifinder
Fra : lexiben2
Vist : 1103 gange
100 point
Dato : 28-07-07 07:40

Hej

Kan jeg finde min papirkurv i stifinder?

M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 07:49

Jeg kan godt, jeg har xp

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 28-07-07 08:00

Godt Nordsted 1
vil du også vise mig det?
jeg har også XP

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 08:11

Når jeg højreklikker på stifinder, fremkommer stien, så ligger papirkurven 3. nederst på stien - hos mig -jeg ved ikke om der kan være forskel??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-07 08:17

højreklik på start - vælg stifinder - kig nederst (hvis du ikke har slettet den kan du se den)

jo nordsted1 - der kan være lidt forskel - min ligger altid helt nederst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-07 08:24

BTW.. hvis du har eller laver en genvej af papirkurven på skrivebordet og højreklikke - egenskaber - klik på "nd placering" så kan du ikke undgå at finde den (jeg mener en helt ny genvej - den der ligger i forvejen kan du ikke med under normale omstændigheder)

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 28-07-07 08:32

Hvad mener du med "nd plasering"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-07 08:33

sorry - slåfejl - find placering

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 28-07-07 08:48

okay, jeg har også mistet min XP parirkurv på skrivebordet!!
jeg vil så gerne have den tømt, da jeg har slettet en masse programmer bla. Norton, for at få mere plads, og kraft på harddisken. men den bliver ved med at være ca:15 GB tilbage,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-07 08:49

Citat
jeg har også mistet min XP parirkurv på skrivebordet
- altså du har den heller ikke i stifinderen ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 08:54

Så må du gå i - start - og tryk på søg, så fortæller den dig, hvor du har gjort af den papirkurv- jeg må sige du får da ryddet godt og grundigt op

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-07 08:58

Sådan redigeres registreringsdatabasen, så ikonet Papirkurv igen bliver vist på skrivebordet:
1. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
2. Skriv regedit i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
3. Find følgende registreringsdatabasenøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE \SOFTWARE \Microsoft \Windows \CurrentVersion \Explorer \Desktop \NameSpace
4. Højreklik på den registreringsdatabasenøgle, du fandt i trin 3, peg på Ny, og klik derefter på Nøgle.
5. Skriv {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}, og tryk på ENTER.
6. Klik på den nye nøgle {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}, som du oprettede i trin 5.
7. Dobbeltklik i højre rude på (Standard).
8. Skriv Papirkurv i feltet Værdidata i dialogboksen Rediger streng, og klik derefter på OK.
9. Afslut Registreringseditor.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 28-07-07 09:38

Tak for svaret miritdk.

Nu virker det. juhu. både i stifinder og skrivebord, men fejlen var nogle rester i norton der skule fjernes. men tusind tak aligevel, for det har pisse iriteret mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-07 10:20

Citat
da jeg har slettet en masse programmer bla. Norton
... norton kan være nok så svær at få alle rester ud fra - hvis du ikke skal bruge den mere så sørg for at få det hele med - ellers kan der ligge skjulte filer og forhindre dig i at få andet ind

ellers - velbekomme