/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Radiostationer med valg
Fra : timeglas
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 27-07-07 18:17

Er der nogen der kan huske den hjemmeside som vistnok er svensk hvor man kan vælge forskellige stationer? Brugerne ønsker selv numre og man kan ønske 2 af gangen. Der er bl.a. 90ér dance hits, 80ér hits mm. Det har været som et tip før, men Kandu´s søgefunktion er desværre lidt svær at få til at gøre hvad jeg har lyst til at den skal gøre, og svare på

Så er der nogen der kan hjælpe en alzheimerlightpræget kanduer?

mvh timeglas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-07 19:04

ved godt det ikke er det du spørger om -men kender du radio yes2day ???

http://www.yes2day.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-07 19:06

http://www.listenlive.eu/sweden.html fik lige den her med en besked - heller ikke hvad du søger sikkert

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 19:07

Hey det kendte jeg ikke, men det var ikke lige den. Jeg var mest på udkig efter den kanal de havde som var 90ér dance.

Men godt link

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 19:10

Takker fede radiostationer og du har ret. Det var heller ikke den hjemmeside, men gode links

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 19:27

Halløjsa. Så fandt jeg den selv. Det er www. spraydio.com

så jeg napper poænchene selv.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-07 20:09

HAPS - så nupper jeg sprayen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-07 20:10

den er jo *****go´

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 20:28

prøv 90ér dance der er gang i den iaften.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 20:50

Tak for svaret miritdk. er i godt humør og det var nogle gode links du gav. mvh timeglas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-07 20:59

jada er i fuld gang midt i jeg har lagt mig syg - helt fint

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 21:16

øv stakkels dig. Øv at være syg. Jeg er lige gået på sommerferie, så jeg har bare at holde mig rask. Nægter at være syg i min sommerferie