/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
styr på musikken (mp3)
Fra : burger21
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 27-07-07 15:04

hej jeg søger et program der kan holde styr på alt mit musik på computeren, jeg har kopieret alle mine cd`er ind på pc`eren.
og vil gerne have et program der kan afspille og holde styr på numrene. så jeg også kan søge på titel og kunstner.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-07 15:08

Det kan du med den indbyggede Windows MadiaPlayer, Bibliotek og Afspilnings lister, faktisk alt hvad du kan ønske

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-07 15:14

Den sidste version er bare god at organisere musik i: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx den her er til Wnidows XP men der også en til Vista hvis du er så moderne

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 27-07-07 15:20

Jeg vil klart anbefale Itunes...

Jeg finder det selv 100 GANGE med end Windows mediaPlayer!

Hvid du engang skla ha' en Ipod er det også en fordel at musikken er lagt ind i Itunes

Kand hentes her: http://www.apple.com/dk/itunes/download/

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 27-07-07 15:22

Citat
Jeg finder det selv 100 GANGE med end Windows mediaPlayer!

mener:Jeg finder det selv 100 GANGE bedre end Windows mediaPlayer!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 27-07-07 15:28

Og jeg bruger http://www.winamp.com/

Hvis du skal søge på titel ellers kunstner, skal du bare have programmet åbent, trykke på J så kommer søgefeltet frem, du skriver bare navn eller nummer og vupti så er nummeret fremme

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-07 15:55

Holder også på winamp,the best.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 16:06

Jeg har aldrig helt forstået hvad logikken er i alt det sorteringshalløj

Om så du har 10.000 numre i biblioteket tager det da ikke 5 sek at finde det - og så er der fred de 3½ minut det varer at høre det

Der er vel ingen der zapper rundt mellem 100 numre eller gider høre det samme hele tiden (jeg har da en radio )

Der må da være andre ting der er vigtigere

Eller tager jeg fejl....

Godkendelse af svar
Fra : burger21

Dato : 27-07-07 16:57

Tak for svaret Nordsted1.

det havde jeg ikke tænkt på ... kendte ikke "j" knappens genvej... tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-07 22:06

Selv tak, bruger selv flittigt J knappen