/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken laser multiprinter??
Fra : ivanovic1
Vist : 1135 gange
50 point
Dato : 27-07-07 12:56

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 12:58

HP

Findes der andre

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 27-07-07 13:02

Hej men hvilken HP?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 13:10

Den der passer til dit behov.....

Du kan få laserprintere fra ca. 1000 kr og opefter.....

Hvorfor multiprinter hvis du kun skal printe sort hvid ????

Hvis det er til dine labels er der da masser af muligheder....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-07 13:24

HP er godt.
Iflg. "Fijala" er Brother også et godt og solidt mærke som han bruger i firmamiljø.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 27-07-07 14:30

Hej,

Jeg skal bruge multiprinter, fordi jeg også for brug for at scanne. Jeg er godt klar over, hvilke mærker der er gode, men kan bare ikke lige finde ud af hvilken af modellerne der er bedst.

Måske er der nogen som kan hjælpe med dette?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 14:45

Du får det du betaler for - såre simpelt.....

Og HP går du IKKE skævt af......

INGEN af maskinerne i den prisklasse er beregnet til andet end hjemmebrug....
Dermed IKKE være sagt at de ikke kan bruges til andet....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-07-07 15:31

´som refi

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-07-07 15:59

Nu er der jo ikke nogen af dem du har fundet der er til netværk hvis ikke du køber en printserver. Så skal du lige finde lidt mere fra tegnebogen.
Ellers er jeg vældig tilfreds med Brother som også e.c skriver. Vi har udelukkende Brother netværksprintere på nær en stor Olivette multi A3 laserprinter. Men den fylder en hel del og er kun beregnet til kontor miljø.

Hvad med en billig laser netværksprinter og en scanner ved siden af. Det kan du få til den pris.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=123132
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232599

Annuller spørgsmålet
Fra : ivanovic1

Dato : 05-08-07 16:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål