/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
påeng til strits
Fra : classic26
Vist : 533 gange
500 point
Dato : 27-07-07 12:48

Jeg læser åbenbart ikke aviser nok her i agurketiden til at modtage informationen fra tip

http://www.kandu.dk/tip16369.aspx

tak for det og påenger!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-07-07 23:45

Nej hvor dejligt at se at et tip virkelig kan skabe glæde og taknemmelighed Og så endda så meget at du skønner på det, på denne måde - hatten af for dig, og selvfølgelig osse for tipperen

God weekend og venlig hilsen
Dorthe.

Accepteret svar
Fra : strits

Modtaget 500 point
Dato : 28-07-07 19:20

Hej
Glad for at hjælpe.

\\\|///
\\ ~ ~ //
( @ @ )
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Venlig hilsen
STRIT
* E-Mail: strit@email.dk
( Tlf.: +45 36 72 72 80
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 29-07-07 08:29

Tak for svaret strits.

Kommentar
Fra : strits

Dato : 29-07-07 11:13

Jeg takker mange gange

Er godt nok (af nogle, som sikkert ikke kan få glæde af dette) blevet skældt ud for, at det har stået i dagspressen.
Men Det er jo ikke alle, som dagligt følger med der. Man kan jo være optaget andetsteds. HER f.eks.

Så kom endelig selv med gode tips, selv om oplysningen er givet andetsteds.

\\\|///
\\ ~ ~ //
( @ @ )
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Venlig hilsen
STRIT
* E-Mail: strit@email.dk
( Tlf.: +45 36 72 72 80
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)