/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6101, defekt display!!
Fra : anoch22
Vist : 766 gange
260 point
Dato : 27-07-07 12:17

Jeg har en Nokia 6101 og displayet er gået i stykker. Telefonen virker, men jeg kan ikke se hvad jeg gør. Jeg vil gerne have kopiret mine kontakter på min SIM-Kort.
Jeg vil gerne have en slags guide til det, hvor jeg skal trykke.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-07-07 12:21
Kommentar
Fra : anoch22

Dato : 27-07-07 12:30

Den kan jeg desværre ikke bruge, jeg kan ikke se hvad jeg trykker på.
Det skal være f.eks. 2x ned, 1x højre, 4x op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 12:44

Sæt den til komputeren og overfør det der skal overføres.....

Evt her https://zyb.com/

Sådanne guider for "tumper" findes ikke.....

Kommentar
Fra : anoch22

Dato : 27-07-07 13:19

Problemet er bare, jeg skal bruge displayet til at opsætte telefonen. Så jeg må nød til at bruge den "tumpede" guide

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 13:41

Find en så med nøjagtig samme telefon - så de ligger ved siden af hinanden.....

Ellers må du få sat ny skærm i.....

Kommentar
Fra : hejhejdikal