/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sidste synsdato på køretøj
Fra : Avant85
Vist : 2442 gange
200 point
Dato : 27-07-07 01:24

Er der et sted på nettet, hvor man kan se, hvornår et køretøj sidst er synet, altså et køretøj med nummerplade eller bare et stelnummer, såsom en motorcykel eller en bil. ???

Jeg har søgt inde på bilinspektionen, men uden det store held. Der kan jeg finde synstider til periodesyn, toldsyn, tilstandsattest o.m.a.

Er der en, der kan hjælpe mig ?

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 27-07-07 04:21

Det kommer an på hvilket år bilen er indregistreret i 1. gang.

Hvis den er indregistreret i feks 1992, skal bilen synes i alle lige årstal. Er den registreret i feks 1993, skal den synes i alle ulige årstal.

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 200 point
Dato : 27-07-07 05:08
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-07-07 07:32

Det kan du ikke finde. Synshallerne er blevet privatiseret og der indberettes ikke til et centralt register. Du bliver nød til at spørge ejeren af køretøjet.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-07 09:21

http://www.applusbilsyn.dk/andre_produkter/bilsyn_med_mere/

Det kan du her, men det kræver du opretter dig som medlem af bilboksen

mvh dova

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 27-07-07 10:30

statens bilinspection.............................der ved de alt om den slags.....
ikke altid er det ulige og lige årstal der er afgørende...min blev 1. gangssynet 13.11.1990, men jeg har ulige synsår.....grund?????????? fordi den er importeret i ulige år til danmark fra tyskland og der var synsåret ulige....så ikke altid 1. gangsregitreringsårstallet er det der følger....men ellers er det da korrekt nok.
min audifrue....j.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-07-07 11:10

Jeg tror du kan finde det her http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 27-07-07 12:33

Tak for svaret modersvilje.