/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Frysning af mus
Fra : ceg63
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 26-07-07 21:21

Hej

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor musen fryser, hvergang vi sætter USB stik i indgangen i PC? Vi har prøvet at bruge dem alle med samme resultat.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 21:22

Hold da k... mand, jeg så overskriften og tænkte med det samme - den skal da under 'madlavning'

Sorry

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 21:25

....eller dyr

Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 26-07-07 21:27

Ja ja, den er god med dig - men har du også et kvalificeret bud....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 21:49

Hvis den tilsluttede enhed er en USB 2.0 og 'maskinen' kun har USB 1.1, så er der et vist timedelay medens at enheden detekteres. Det kan være derfor. (..men der kommer normalt nede ved systembakken en ADVARSEL om, at enheden kan bringes til at kørte hurtigere.)

USB enheden får af operativsystemet større prioritet end GUI'ens mouse-event.

Hvis begge enheder er USB 2.0 kompatible?

..så er der måske rod i registreringsdatabasen

Rens den med: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 26-07-07 21:57
Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 26-07-07 22:01

Der kommer ingen ADVARSEL, og jeg har ikke styr på hvilken type USB det er. Det er både "memory-birds", mobiltelefon og MP3-afspiller. Hvordan ved man, om det er 2.0 eller 1.1? (har ikke officielle data på PC, da den er købt brugt)

Jeg afprøver dit forsalg, og vender tilbage senere - måske først imorgen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-07 22:04

Har du en driver til den lille frysende mus ? Hvad er det for en mus ?

Godkendelse af svar
Fra : ceg63

Dato : 02-09-07 12:38

Tak for svaret molokyle. Det hjal at rense og ryde op.