/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
rundll.exe problem
Fra : myanne
Vist : 1196 gange
100 point
Dato : 26-07-07 20:53

Hej og Hjæææælp*ss*

Jeg har et problem, når jeg prøver at gå ind i tilføj fjern programmer, kommer der en fejlmeddelelse

rundll32.exe og programmet lukkes.

Meget synes jeg snart jeg har set fra microsofts kant af, men ikke denne*ss*
Er der nogen der har et forslag til hvad jeg gør for at kunne bruge mit tilføj/ fjern, igen?

på forhånd tak
Marianne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 21:09

Præcis hvilken fejlmeddelelse rapporteres fra rundll32.exe ?

Der er nemlig flere muligheder: http://www.compphix.com/rundllerrors.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 26-07-07 22:05

hmm, når jeg ser fejlrapporten, som man kan se når fejlmeddelelsen dukker op, bliver jeg ikke klogere, der står vel omkring tusind linier. Ved du hvad jeg skal kigge efter? Det link du har lagt ved, er vist ikke til xp home som jeg kører på, men det ser også ud til at man kan lave koks i det, hvis man ikke er så stærk i at ændre....og det er jeg nemlig ikke*ss*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 22:14

Citat
Error messages involving Rundll32.Exe

Since Rundll32.exe is involved with many processes in Windows, it isn't uncommon that error messages crop up that include references to it. That does not mean that Rundll32.exe is itself the actual culprit. More often than not the problem lies elsewhere, such as the DLL file that is being called. Persistent error messages may also indicate infection by a virus or a spyware or Trojan problem. Regular scans with an anti-virus and spyware removal software with updated definitions should be made. There are too many possible reasons for error messages to be discussed here but H. Leboeuf has a Web page with a large catalog of articles from the Microsoft Knowledge Base that are about Rundll32.exe error messages.

Ok. , men som sagt MANGE fejlkilder
Mange af dem er beskrevet her: http://www.generation.net/~hleboeuf/erundl32.htm

Det kunne nu tyde på, at du har redet dig noget 'snavs'

Prøv lige at køre: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 26-07-07 22:51

jeg kører med avast, men prøver lige at scanne fra linket, vender frygtelig tilbage*ss*
Marianne