/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kanduvindere - statestik
Fra : e.c
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 26-07-07 20:21

Jeg mener at have vundet en præmie for nylig men er ved at være usikker.
Jeg har ikke fået nogen mail om det, men mener at der var nogen som sagde tillykke.
Eller er det noget jeg bare drømmer.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 26-07-07 20:26

Slap bare den er god nok: http://www.kandu.dk/Spg105201.aspx at linket ikke duer, men fører til den seneste vinder er noget andet, har du ikke hørt fra Kandu ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-07 20:26

Nej nej e.c

Du drømmer ikke

Du svarede jo selv på "lykønskningstråden" har du glemt det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 20:31

Lad nu være - den adresse du har opgivet på Bahames er ikke gyldig....

Det er derfor de 500 går igen hver måned - de kan ikke komme af med dem

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-07 20:34

DU DRØMMER e.c så du kan roligt videre!

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 26-07-07 20:38

Tak for svaret o.v.n.. - det var den tråd jeg ikke kunne finde - så nu vil jeg lige spørge "Kandu" hvornår jeg kan invitere fruen ud ........................... eller købe camera for pengene.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-07 20:41

Hov jeg glemte lige alle stjernerne.

Så her er 5 sole.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 20:42

Huski nu lige at du dengang overtrak kontoen

Men det er måske udlignet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-07 20:42

LOOOOL

Kan du ikke selv finde en tråd, som du har fået point for

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 20:45

Ellers slæber du den i retten - beviserne er stærke - sikker sag....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-07 20:45

Ans - når der er "." i tråden så syntes jeg ikke søgefunktionen virker.

Og ja - jeg kunne ikke finde den tråd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-07 20:47

Sludder >> når der er "." i navnet........................

Bare jeg dog havde vundet et af de nymodens tastaturer som retter selv.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-07 20:52

Ans - det er lidt
Nu har jeg lige set i min profil under besvarede og der står den jo............. ny hjerne udbedes tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-07 20:52

Noget sludder.

Du "søger" da bare i din egen profil. Der kan du se de spørgsmål, som er besvaret af dig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-07-07 20:59

Om du så får dem til udbetaling, er så en anden sag.
Jeg har intet hørt fra dem siden jeg vandt.
Trods at jeg har kontaktet dem
Mener det er 4 mnd siden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 21:12
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 21:16

Ps. Det er lang tid siden jeg 'vandt' sidst

Nu ..som før ..er jeg ligeglad med præmier, påængår osv.

Dog fryder det stadig mit lille 'nørdehjerte', når nogen accepterer mit svar ..og jeg ka' se det reflekteret i antal besvarede spørgsmål = #Svar ..i: http://www.kandu.dk/topmonth.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-07 21:17

Citat
Nu har jeg lige set i min profil under besvarede og der står den jo
tak for de mange sole dem trænger vi til, ikke særlig godt ferievejr nu skal pengene måske gå til et nyt tastatur, mit har det også med springe over/skrive forkerte bogstaver

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-07 21:49

Jeg vil bruge pengene til:
et nyt camera
og et nyt autotastatur
og en middag til fruen
og en stor tupe solcrem (Hvis det bliver sommer snart)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 22:02

Jeg ville købe øl for pengene

..til mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-07 22:10

Hvis de rare penge kommer denne sommer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-07 22:20

Jeg har ski heller ikke fået min præmie,det
er så lang tid siden at jeg har glemt hvornår det var jeg vandt denne famøse præmie(det er nok det de regner med)kandu teamet er sikkert skotter hele bundet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 22:28

..så ville jeg købe øl for pengene

..til mig selv

..på klods!

</MOLOKYLE>