/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
hjælp please
Fra : johnni
Vist : 627 gange
300 point
Dato : 26-07-07 17:15

min søns pc vil ikke gå på msn..og han kan heller ikke komme ind på kandu
med sit bruger navn selv om det er det rigtige..hvad kan der være galt..
mvh. johnni.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-07-07 17:21

hej
prøv i kandu glemt pw
eller prøv et gendannelse punkt hvor i ved det virkede

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-07-07 17:26

det kan vi ikke windows er lige gen instaleret.
og msn giver denne besked
du kan ikke logge på msn messenger på nuværrende tidspunkt prøv igen senere.
msn messenger har foretaget flere fejlslagne forsøg på at logge dig på. din fire wall blokere muligvis messenger i at oprette forbindelse til tjenesten. kontroller firewall-instillingerne. du kan finde yderligere oplysninger i vejledningen fra forhandlenren.

når jeg så laver fejl findning skriver den.
din host fil indholder forekomster der vedrøre msn messenger som muligvis forstyrre navnefortolkningen.
når jeg så vil reprer sker der ikke noget.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-07-07 17:33

hej
kan du overhovedet ikke komme på nettet

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-07-07 17:55

jo kan godt komme på nettet..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-07-07 18:25

Slå firwalen fra
Hvar er det for en du har, har du både mikrosofts og en anden?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 18:35

fremkommer der ikke et fejlnummer ???

Har du i det hele taget en hostfil (forslaget kan jo være noget der ikke passer)

Har du se i firewallen om der er blokeret for msn ???

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-07-07 18:36

hej valde han har dem begge og firewalen er slået fra

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-07-07 18:38

der er intet fejlnummer der kommer kun det so står længere oppe

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 26-07-07 18:43

af og til sker det man bare ikke kan komme på - men også at msn ikke vil logge på fordi nogen har glemt at opdatere windows (bla efter geninstallation) - kig på windows update under brugerdefineret om du mangler noget først

derefter - afinstaller den fra tilføj/fjern programmer og hent den igen - men gå først i kør og skriv

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

i feltet - klik ok - hent så den nye (husk at give tilladelse i firewallen)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 18:44

BTW - det er en meget dårlig ide at have både windows firewall og en ekstern kørende - så der kan du hurtigt få et problem

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-07-07 18:53

jeg har kun den firewall der er med i windows

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 18:59

ok - du skrev bare til valde at du havde dem begge - det var vel firewalls der var tale om

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-07 18:59

Som miritdk skriver er det meget vigtigt at alle sikkerhedsopdatering er hentet og installeret.
Og hvis den stadig ikke kan komme på mangler der et eller andet software - cookie eller lign. at installere.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-07-07 18:59

Windows firewall skal du endelig ikke slå fra. Din maskine kan blive angrebet af "orm", på ingen tid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 19:01

jeg har nu heller aldrig hørt om at windows firewall brokker sig over msn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-07 19:04

Har du været i Internet indstillinger og slettet filer og cookies, kunne være det hjælper at begynde på en frisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 19:07

ved du hvad - hvis ovennævnte ikke hjælper dig så gå ind på malwarecheck.dk og følg vejledningen her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

Læg derefter loggen ind her:
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=11&sid=1e7e2deadcd316a8414d09b921a466ed

du KAN have noget skidt på hostfilen uden at vide det

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 26-07-07 19:08

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 19:10

jamen velbekomme - lykkedes det sådan midt i det hele ???