/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er din "hadefigur"
Fra : 3773
Vist : 958 gange
500 point
Dato : 26-07-07 16:20

Uden tvivl noget pjat, men når nogen i køen i supermarkedet er frygtelig omstændige eller sløve, eller hvis ham i køen foran dig ved bilvasken er usædvanlig sløv, diskuterer vi tit om han nu er skolelærer eller arkitekt.

Hvis noget er væsentlig mere indviklet ind nødvendigt mener vi det er en maskinmester eller en ingeniør der har fundet på det.

Har i også sådan no'en?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 16:25

Tour-ledelsen (især Prudhomme) og hele sportspressen står lige nu øverst på min hadeliste

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:26

Sløve slowmotion mennesker pis irriterende og er helt klart kommunalt ansat

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 26-07-07 16:28

Hvis nogen sidder og underholder i 2 ½ time med hvordan de sparede 37 ører ved at køre i 6 ½ i deres Toyota Corolla med trailer bagefter, ja så ved vi jo alle godt at det er en jyde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:29

Lige for at være på tværs, så er de som bestemte, at ham der cykelrytteren røg ud bare helt OK. Så kan man jo selv regne ud, hvilken kategori der opfylder mine betingelser for at være "hademodeller".

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-07-07 16:30

Folk (altid ældre damer) der stiller sig i vejen på vej ind og ud af S-toget. De skal stå lige foran døren og ak ve den der stiller sig i vejen - for så at gå i stå når de rent faktisk kan komme ind

Kommentar
Fra : tej1957

Dato : 26-07-07 16:31

2 stk. irriterende Frank Hvam(mel) Casper Præpubertal Christensen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:33

Kandu brugere der ikke kan forstå, at når jeg sir at de er idioter, så er det fordi de er det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 16:36

LOOL Thomas, og vi jyder klapper os på lårene og kalder alle dumsmarte sjællandere for Kjøvenhavnere. Lidt lig når alle Amerikanere døbes yankee'r.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 16:37

Velkommen til de snævre vidder.....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-07-07 16:38

Citat
LOOL Thomas, og vi jyder klapper os på lårene og kalder alle dumsmarte sjællandere for Kjøvenhavnere. Lidt lig når alle Amerikanere døbes yankee'r.
- og når i gør det så griner københavnerne bare endnu mere af jyderne, nærmest lidt overbærende

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 16:40

Yankee = øgenavn for dem fra New England (over there). I resten af verden generel betegnelse for amerikanere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 16:41

Fint vi kan underholde hinanden Thomas

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 16:43

Så iøvrigt Klumme kaldte politistationer for jydeambassader! Herovre har vi haft problemet at rigspolitiets rockere var from over there!

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 16:46

og jeg ved sku da godt,at en sjællænder er dumpet i prøven til at avancere til Fynbo,,,,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:50

Ja Ja kald os hvad I vil, men så længe i har AJ boende på ½ øen, så trækker det altså ned, så det kan både ses og høres

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 16:53

mænd fra København er tordnende homoseksuelle,,,,og går i lyserøde skjorter,,,

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 16:54

alle der stemmer radikalt er grimme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:54

Så mangler vi bare den med at alle negre har lyserød sperm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:55

Men nu er vi da vist røget over i fordomme. Men okay... det er da lidt lækkert at være perfid LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 16:56

Yes Knete... tudegrimme LOOL

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 17:06

At have een eller flere hadefigurer er vel lig med at have fordomme Klumme?

Udover at radikale vælgere er grimme,så er de osse vant til,at troværdighed er det samme som nogenlunde plausible bortforklaringer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 17:09

LOOOOOL Mer Knete

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 17:17

radikale vælgere får tilskud fra kommunen og har været på kurser for at blive tilpas snobbede,,,,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 17:20

Lærer de osse at spise med kniv og gaffel på de kurser, så de kan gennemføre en middag uden at blive blinde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 17:23

For hunde da hvor i kan. Skal i ikke deltage i Teils ditto tråd. Han er vist muggen over han er sat uden for døren!

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 17:23

de spiser regnorme,og spiller stangtennis i fritiden (dvs. hele tiden)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 17:24

Og piller næse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 17:25

HEHE Ja ham teil har du jo givet stuearrest

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 17:26

og piller næse ja

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 17:26

Han har det snart som Arne. En af de mest blacklistede og udvider selv troligt sin egen liste

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 17:29

teil lugter af hvidløg,,,,,det er derfor så mange blakker ham

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 17:31

knete

Jeg troede det var noget andet!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-07 18:08

Citat
Og piller næse

Og spiser bussemænd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 18:10

Gør de radikale virkelig det Dova?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-07 18:13

Jada.......men en af dem er alligevel så dannet, at hun venter til hun kommer hjem...og derfor slæber rundt med en håndtaske til at gemme dem i

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 18:14

Yakkk, det havde jeg ikke lige tænkt på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 19:21

LOOOOL Fy for helvede Nu må I styre jer LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 19:29

..... vi prøver

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-07 19:39

ØØØHHHEEE ØØØHHHHEE ØHHE SKAL LIGE TÆNKE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 19:53

Citat
ØØØHHHEEE ØØØHHHHEE ØHHE SKAL LIGE TÆNKE

Jamen så tak for i aften. Så længe kan jeg ikke holde mig vågen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 20:05

KA DU SÅ OPFØRE DIG ORDENTLIGT I MIN HADETRÅD KLUMME!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 20:05

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-07 20:16

Citat
dova

Dato : 26-07-07 18:08

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Og piller næse

Og spiser bussemænd

Citat
dova

Dato : 26-07-07 18:13

--------------------------------------------------------------------------------
Jada.......men en af dem er alligevel så dannet, at hun venter til hun kommer hjem...og derfor slæber rundt med en håndtaske til at gemme dem i

Hvor har dova dog sin viden fra LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 20:38

Citat
KA DU SÅ OPFØRE DIG ORDENTLIGT I MIN HADETRÅD KLUMME

Ja Ja......... undskyld, men man lader sig jo nemt rive med

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 20:48

Godt ord igen Klumme....

Og ja Dova, hvor ved du det fra???????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 21:22

Iøvrigt er omtalte dame en af dem jeg "diskuterer" med når hun er fjernsynet. Hende, Mimi og Aaen må jeg indrømme jeg ofte "modsiger" når de viser sig på alteret. Iøvrigt underligt at journalister altid skal spørge repræsentanter fra det absolutte mindretal (og sommetider har de sgu ikke engang opbakning i egne rækker)?!?!?!?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 21:23

.....glemte lige hende spøgelset Astma, eller hvad hulen hun hedder. Topmålet af integration, iøvrigt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 21:24

Aasma ?!?!? Er det ikke sådan. Gider sgu ikke engang se efter. Så skal jeg bare have hentet en brækpose.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 21:41

Asmara....... Så lær det dog

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 21:44

Guuuuuud hvor er I dog useriøse, se min hadeperson er skam virkelig og jeg tror såmænd jeg deler ham med mange, selvom han er i ental.

Jeg aner ikke om han springer over i køen.
Jeg aner ikke om han er i slowmotion når han agerer.
Jeg aner heller ikke om han piller sig i næsen og æder bussemændene......MEN jeg er sikker på at HVIS han gør det, så vil han, efter at have gumlet på 'busserne' en rum tid, gribe om dem med to fingre og trille dem fint runde og glatte og derefter tage ud i livet og finde to, tre ja måske endda FIRE helt uskyldige personer som aldrig har gjort ham noget men som er ganske almindelige familieforsørgere med...koner og børn hjemme og som bare er på arbejde - så vil min hadeperson placere 'busseren' på bagsiden af tommelfingeren og så bruge langemand til at.....skyde 'busserne' efter de to, tre ja måske endda FIRE personer, som han har udset sig.
Og ja - han rammer rigtig godt, for han er nemlig osse fej, han går HELT tæt på, så kan han ramme dem lige der hvor han ønsker at..... 'busserne' skal ramme
Når han så har ramt dem, så vil han flygte og gemme sig, for han er jo fej. jamen vi kan skam lede og lede allesammen, ja hele danmark, vi finder ham ikke, for dét er han god til....at gemme sig. Om han så har samvittighed, eller han bare indser at han alligevel ikke kan gøre noget og vil blive fundet/fanget uanset hvad han foretager sig, se det ved jeg ikke - men på et tidspunkt så melder han sig selv.
Så kan han, hvis han altså er rigtig heldig, få lov at bo gratis og få gratis mad HVER eneste dag i mange år. Han må endda drive småforretninger hvor han kan tjene lidt til livets opretholdelse....
De to, tre ja måske endda FIRE personer han ramte med sine 'bussere', ja de kan jo ikke gøre så meget og engang om mange mange år, vil deres spor stadig være, for de har sat sig spor, de har koner og de har børn og deres, personernes, spor vil leve videre i generationer, men uden de to, tre måske endda FIRE personer fysisk er tilstede - det kan de nemlig ikke være.
En lille strofe af en lille sang: 'Slægt skal følge slægters gang'.....
De to, tre ja måske endda FIRE helt uskyldige personer som min hadeperson fik ramt med sine 'bussere' - de lever skam videre, de vil leve til evig tid, i deres kæres hjerter. Sorgen vil mildnes men savnet bliver større....med årene....de år hvor min hadeperson kan slubre den gode mad i sig mens han driver forretninger fra sin lille gratis bolig.

Citat
Kandu brugere der ikke kan forstå, at når jeg sir at de er idioter, så er det fordi de er det

- når folk siger sådan noget, så bør de finde et spejl! Min salig moder var umådelig klog, hun sagde: Hvis der kommer en dag hvor du synes alle andre er idioter, så er det på tide at vende blikket indad'
- find et spejl klumme

Pyha - det var slemt det her.....jeg behøver vel ikke skrive min hadepersons navn´?
Men hmmm, det er jo dét man skal når der stilles et spørgsmål, skal man vel svare hvis man kan og dét kan jeg!

Min absolutte hadeperson Numero UNO er Palle Sørensen.

(dem er der jo mange af i vores land, så det kan vel være en hr. hvemsomhelst )

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 21:44

Hmmmm Asma Abdol-Hamid...... sorry

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 21:47
Kommentar
Fra : 7337

Dato : 26-07-07 22:28

Dorthe, hvem har sagt smalltalk skal være seriøst?

Palle Sørensen og dennes gerninger er et temmelig seriøst foretagene. Ham bryder jeg mig ikke om, men personificerer ham ikke med dem der irriterer mig i det daglige (det er det denne tråd handler om).

Irriterer Klumme dig i det daglige, er du da velkommen til at give ham et smæk eller to (han kan sikkert tåle det), men smækker måske igen. Så vidt jeg liige er orienteret holder i omtrent lige meget af hver andre.

Skulle du se dette Siepe, så er denne tråd kun ment som smaltalk, hvorimod Teil er et anfald af dårlig mave fordi jeg har blacklistet ham. Ingen tvivl om han er vred på mig, fordi jeg (som så mange andre) har udelukket ham. At han selv har en fin blackliste er selvfølgelig iorden.

...og dobbeltprofiler må vi regne med er iorden, ikke Molokyle/Moderator/Hm. m fl.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 22:30

LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 22:38

Et spejl...... Du må da ha drukket af natpotten

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 22:45

Spejle er ikke hvad de har været Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 22:45

Citat
hvor du synes alle andre er idioter

Jeg sagde IKKE at alle andre på KLandu var idioter, men omtaler kun dem, som JEG giver denne titel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 22:47

Nej og specielt ikke disse hulrøvsspejle

RIgtige mænd spejler sig kun i et par kønne pigeøjne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-07 22:48

KLandu....... LOOL Det går fint hwa?? Nå men det er jo osse snart sengetid

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 22:50

Jamen hør nu lige - når jeg starter med et 'Guuuuuud' - tager du det så seriøst? jeg ville sguda aldrig starte et seriøst indlæg med 'Guuuuud'

hmmm, nej Palle Politimorder irriterer nu heller ikke mig i det daglige, jeg fik ham bare lige genopfrisket fordi der var en artikel om, og med ham et eller andet sted, fyren lever skam i aller bedste velgående og artiklen var såmænd ret harmløs og jeg tog det stille og roligt LIGE INDTIL jeg læste (ikke ordret gengivet, kan jo ikke huske det helt ordret):

'Forleden var jeg ude i en 20. millioners villa for at se på en båd, der var flere, vi gik roligt sammen og ingen genkendte mig, så var det jeg kom til at tænke på - hvad ville de mon sige hvis de vidste at jeg var firedobbelt morder?'

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR....der manglede sgu kun en 'blinkesmiley' efter den sætning og ALT mit had væltede frem igen

Men ok, jeg er da faldet ned

Hmm..du kommer med nogle påstande om ting og sager? Hvorvidt klumme og jeg 'holder af hverandre' må være en påstand for din egen regning, klumme er en fræk satan som ind imellem kan være rigtig slem og jeg HAR da prøvet at blande mig ind imellem, når han, efter min mening, går alt for langt i sin måde at agere på, jeg må dog erkende at dét får man ikke meget ud ad - man får en par på tæven selv og så er det dét. Jeg må dog indrømme at han samtidig har en humor som man, hvis man altså ikke er erklæret hjernedød, må juble over - så langt, dén 'kærlighed.

På min blackliste kan du så se hvem det er der, i hvert fald her på kandu, kan få mit p** i kog - og dét endda til det nogle gange koger over. Jeg kan, hvis du lover at det bliver mellem os to, fortælle dig at Teil, indtil for ganske få dage siden, osse havde plads på min liste - MEN, jeg synes faktisk at Teil er blevet meget anderledes end før? Eller er det mig der tager tingene på en anden måde? Det ved jeg ikke men i hvert fald slipper han for at stå på min liste, lige nu.
Når det er sagt, så VED jeg at Teil er smaskhamrende ligeglad med om han står på min BL eller ej Og det kan jeg sagtens forstå.

Er der irriterer mig i det daglige? Jo - huset ved siden af os er til salg, sælger er to unge mennesker som købte huset her for kort tid siden, mellem jul og nytår, men så fandt de ud af at det alligevel ikke skulle være dem og gik fra hinanden (meget synd de nåede at købe hus) - MEN...den unge mand er derinde - huset er tomt men han er der?? Desuden og DET er slemt for mig - hver aften får han besøg af nogen, der kommer de samme tre biler hver aften, de kører igen sent men han sover derinde.

DET IRRITERER MIG - at jeg ikke kan snuse mig frem til hvad det er der sker derinde
Der sker nok ikke en disse, de sidder sikkert og spiller kort?

Vh.Dorthe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 22:54

Har du prøvet at lure????????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 22:57

PS Hvis du mener Teil er kold i den unævnelige, hvorfor satan skal alt og alle have at vide hver eneste gang det er lykkedes ham at skabe sig så meget at folk har blacklistet ham???? Det er EN af grundende til jeg ikke gider ham - OG at han samtidig selv anvender muligheden. Og slutteligt kommentarer der ikke kunne bruges til noget som helst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 22:58

Kig i hans historik. Tråd efter tråd med at nu er han blevet blacklistet igen igen!

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 26-07-07 23:17

Paris Hilton!!?! Ifølge CNN var hun til præsident valg sidste år o.O xD

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 500 point
Dato : 26-07-07 23:17

altså..jeg har prøvet at lure (nabohuset, sgu ikke Teil, det gider jeg ikke )

Jeg kan ikke hitte ud af noget *suk* mon man skulle prøve at banke på og spørge om man kan låne en kop et eller andet?

argh.....

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 26-07-07 23:19

Citat
Hvem er din "hadefigur"
Fra : 3773

Citat
Dorthe, hvem har sagt smalltalk skal være seriøst?

Rigtig mange, vil nok mene at "had", er et ganske alvorligt emne.

mvh

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 23:21

Du får sgu poængerne.

PS At lure er ikke pænt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 23:23

Arhhhh Halvdum. Selv jeg kan se se "hadefigur" er sat i citationstegn. Selv jeg kan huske at jeg skrev noget med "Uden tvivl noget pjat..." i starten. Dette har aldrig været ment alvorligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-07 23:25

Men man kan altid klippe i citaterne og få det ud af det man vil!

...og det er iøvrigt heller ikke særlig seriøst (hvis det skal være det!)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 23:55

Pænt tak, det havde jeg da ikke regnet med?

Jamen så må jeg i gang med at lure for alvor?? Hvorfor skal det hele da være så pænt? Det' slut med det!

Natnat fra Lureren