/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon i550 Bubble Jet Printer
Fra : jensviggo
Vist : 877 gange
50 point
Dato : 26-07-07 11:52

Hej

Jeg har et problem med min printer, der sidder 2 knapper på den en sluk /tænd og en stop/papirfremføring. i midten sidder der en diode der kan være fast grøn så virker den, men nu blinker den gult7 gange, er grøn 3 sekunder og så sker der ikke mere
Pc siger der ingen forbindelse er, men det er løgn jeg har prøvet med både USB og lpt1.
Hvad kan der være galt

MVH
Jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 11:59

Dine patroner duer ikke.....

Hjælper det ikke er det et "køb og smid væk" produkt.....

Det er jo en ældre svend.....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-07-07 12:04

Prøv at afinstallere den. - Og geninstallere.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-07-07 12:54

Hvis du får din printer op at stå, skal du ikke lige skippe den, som Refi anbefaler.
-- Jeg købte for nogen tid siden en Canon Pixma MP160, og bruger den kun delvis, fordi den er i forhold til i550 meget ,meget dyr i drift, og udskrifterne er for lægmand ikke bedre.
Der kan selvfølgelig nok findes bedre printere, men til mit brug betyder økonomien også noget.
Hvis du er skrap til engelsk, kan du måske finde manualen på nettet, og få en ide om hvad der er i vejen, for maskinen tror jeg ikke er opslidt, når man har passet på ikke at køre tør for blæk, så tror jeg det er en meget stabil maskine. (min erfaring)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 13:05

Citat
Hvis du får din printer op at stå, skal du ikke lige skippe den, som Refi anbefaler.

Det mener du JEG foreslog

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-07-07 15:41

Jeg har manualen, og har fundet ud af med det antal blink den giver i gult (oh nej jeg kom lige til at tænke på kyllingen, han er da ikke for klog) 7 stk, er det printerhovedet der er defekt, hvad koster et nyt printerhoved?

jensviggo

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-07-07 16:06

Ja, så kan det ikke betale sig, andet end hvis du kan finde en brugt, f.eks. måske på QXL, - Gul og gratis, eller lignende steder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 16:22

Citat
hvad koster et nyt printerhoved?

Rundt regnet det samme som en ny printer i den prisklasse du har der....

De koster kun det halve idag.....

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-07-07 18:17

Jeg har droppet den, og købt en ny

jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 18:41

Fornuftig beslutning

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-07-07 19:02

Tillykke