/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tour de DOPING
Fra : hawaii7
Vist : 681 gange
50 point
Dato : 26-07-07 06:13

Jeg kan forstå at SKODA er hovedsponsor for Tour de DOPING. (et eller andet med cykler i Frankrig, som jeg er træt af at høre om).
Så spørger jeg mig selv "er en Skoda også dopet"?????????????

hawaii7

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-07-07 08:08

Jeg har hørt at de er chip tunet (SNYD)

Nedlæg bare tour de france, hvem vil savne det ?? (bortset fra proffesonelle narkomaner)

MVH

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 26-07-07 08:10

Ingen vil savne Touren.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 26-07-07 08:59

Ja gør som tyskerne stop lortet og lad os få ordentlig fjernsyn for voksne og uden ene genudsendelser

Valdera

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 25 point
Dato : 26-07-07 09:14

Bare vent til skakspillerne kommer på banen......

De har været doped i årevis - det har bare ikke været interessant endnu.....

PS....

Ja - skoda er doped.....

Det blev de for en del år siden ag VAG - og det var med STORE "sprøjter"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 09:15

Men det hjalp på fysikken

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-07-07 11:40

Citat
Nedlæg bare tour de france, hvem vil savne det ?? (bortset fra proffesonelle narkomaner)/CITAT]
[CITAT]Ja gør som tyskerne stop lortet og lad os få ordentlig fjernsyn for voksne og uden ene genudsendelser

Helt enig

Spild af penge..

- Anden

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-07-07 11:41

Hmm.. Der gik vist ged i det for mig med de citater

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-07 13:11

næhhhhh......følg med i giro d'italia istedet for...det er meget hyggeligere og på mange områder en mere besværdlig omgang end den i frankrig.......
det er rent arrogance og snobberi det med at tour de france er verdens hårdeste cykelløb. sludder....et år var giroen både længere,hårdere og med bare 1 hviledag......husker ikke lige hvilket år, men måske et par år siden.
en stor cykelløb- og formel 1 fan.....miss.j.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 15:01

jeg har pludselig ikke planer for lørdag alligevel. Ikke om jeg gider at se Contador kæmpe for trøjen

Manden var indblandet i Operation Puerto,,,,men det er jo ikke NÆR så slemt som at have trænet i et "forkert" land,,,,,

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 15:11

Citat
Manden var indblandet i Operation Puerto,,,,men det er jo ikke NÆR så slemt som at have trænet i et "forkert" land,,,,,

- nemlig! Blandt andet derfor, er der simpelthen ikke noget som helst ved at følge Touren længere

Jeg er bare ked af det, jeg er vild med Tour de France og har fulgt det i årevis - øv øv øv hvor er jeg trist og ked af det.

I øvrigt.......lige efter balladen med de forkerte oplysninger begyndte, eller i hvert fald lige efter Worre var kommet på banen, da interviewede man en af Rabobank rytterne, jeg husker ikke hvem det var men jeg husker tydeligt at han sagde noget i retning af: 'Det her gidre jeg ikke beskæftige mig med, det er noget personligt mellem Rasmussen og Worre'
- hvorfor hører man ikke mere til den udtalelse??

Men ØV, det er det i hvert fald, efter min mening er cykelsporten ødelagt og i hvert fald (min fornøjelse af....) Tour de France.

Triste hilsener fra Dorthe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 15:19

Hvorfor får de ikke bøder for at tisse på vejen ??????

Ligeledes smider de om sig med affald på offentlig vej......

Hvad faen er meningen....

Dend dem hjem ALLE.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-07 15:26

knete.....ret, du har ret....hvad er værst.......? et land eller doping.....? jeg er ikke i tvivl om hvad jeg mener......ret ligegyldigt hvor man træner, men ikke helt ligegyldigt om man overholder de regler om rapportering, som man selv har underskrevet papirer på at overholde...om de så er vanvittige eller ej de regler er jo sagen ligegyldig...
cykelfan.......j.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 15:35

Citat
men ikke helt ligegyldigt om man overholder de regler om rapportering, som man selv har underskrevet papirer på at overholde

Hallo....'

Den sag er jo overstået.....

Den NYE påstand er IKKE bevist.... såååååå

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 15:53

Jeg så lige et interwiev med cykeleksperten Jørgen Leth på TV2 News,og hvor er jeg enig med ham. "Det er et justitsmord, der er begået mod Michael Rasmussen. Han er blevet dræbt på en kommafejl og fældet på en bagatel" siger han,og Jørgen Leth er ikke bleg for at give sportspressen og Tour ledelsen skylden for en helt umennskelig hetz,hvor man som rytter står helt uden borgerlige rettigheder.

Man kan mene MR har opført sig åndsvagt,,,, men pressen ender sku da med at tage livet af ham.
De er vel først helt tilfredse,når Michael Rasmussen er gået helt ned og bliver fundet død som Pantani,,,,,,

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-07 17:02

næh refi, det er den jo ikke helt, for det er jo netop det det hele handler om.....den skide rapportering fra hans side, om den er overholdt eller ej...den skal jo overholdes og er den ikke det, så må man bøde for det og det har han jo, jeps med en sum penge....
men nogen siger de har set ham in italia og han siger noget andet, så handler det vel om at finde ud af hvem pokker der taler sandt...han har jo bopæl i veronaområdet og konen er fra mexico, så egentlig er det vel naturligt at være begge steder....måske han havde glemt sykelbukserne og var lige hjemme efter dem...hvem ved....eller der bor en anden der ligner hr rasmussen.vui har jo en dobbeltgænger allesammen....
jeg skal ikke dømme nogen...enig i at der er gjort en hetz ud af det, som jeg personligt mener stammer fra misundelsesposen.....specielt hvis ikke han er dopet, han er jo blevet negativ testet indtil nu....så man kan vel bare håbe, han ikke blir afsløret ligesom en vis anden herre.....og flere til....
mi piace il ciclismo......j.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-07-07 17:14

Han er ikke testet positiv,,,, hverken før eller under løbet. Hans advarsler vedrørende hvor han har været hvornår,er en administrativ advarsel, som ikke i sig selv kan udelukke nogen. En masse andre ryttere i feltet har jo lignende administrative advarsler,,,,, de er faktisk ret almindelige.. Men det har man åbenbart ikke fundet anledning til, at påtale.

konklussionen må være,at hvis man kører i gult og kører godt,uden at være Franskmand,,, så ER man dopet.Det er det rene og skære "catch 22".

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-07 17:52

jepsen...det er jo også det jeg mener...han er ikke testet positiv.....ren misundelse....det kunne jo også være fordi det ikke er en amerikaner eller en fra et andet hold, der er i førertrøjen de opfører sig da sådan......
er man ikke dopet en man en værdig vinder...er man dopet.....snyd, humbuk, tarveligt.....ingen sport med dopede er en reel sport, men desværre findes det i vist alle sportsgrene efterhånden....øv...
det er uretfærdigt hvis det virkelig er sandt at han kører dopingfri....så er det fandme stærkt.....håber det ER rigtigt at han ikke doper sig......ellers er det sku godt nok langt ude...
fatter faktisk ikke at de tør eller vil være det bekendt overfor de andre.....stop det nu.....det er noget lort for alle parter ikke mindst os der er vilde med cykelløb....også selvom man er kvinde.....jeg elsker det og kan se på det i timevis......flot.....
spurt så .......fremad....j.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 21:18

De viste lige, i TV-Avisen nogle klip fra mails som journalisten fra EkstraBladet har fået - du godeste, han får godt nok nogle på hattepulden

Også noget med at 'du stopper vel ikke før du har fået endeligt ram på ham'.

Desuden var der personlige trusler mod ham osv.
jaja, i mine øjne er medierne osse skyldige.

Vh Dorthe/ nu forhenværende Tourfan

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-07-07 22:23

har ikke set tv avis, men hvem mener du får på hattepulden
extrabladet e rda nogen af de værste i medieverdenen, dem tror du vel ikke på.....
de e rda kun til skade for den brede befolkning......kun tåber tror på extrabladet......min mening om dem......
stadig cykelfan....men mest giro d'italia.....og altid giro d'italia......j.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 29-07-07 15:55

i den lille del af min hjerne som er en smule anarkistisk ligger der et håb om,at resterne af Rabobank holdet står af cyklerne 50 meter fra målstregen,og begynder at spørge folk om vej til Champs Elysées. De skal bare stå der og kigge på kort over Paris med ansigtsudtryk som forvirrede turister,,,,,, i hvert fald indtil de andre ryttere er kørt i mål.

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 01-08-07 06:32

Tak for svaret refi. Jeg var ved at glemme at få afsluttet mit lidt dumme spørgsmål.
Det er svært at give point til et sådant spørgsmål, men jeg mener REFI har været flittig i gang, så jeg tildeler ham hermed nogle point. I må undskylde hvis jeg træder nogle andre over tæerne. Godt nok kom refi lidt sent i gang med kommentarer. Jeg havde regnet med, han ville være den første der kom med en kommentar.

Hilsen
hawaii7