/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sommersjov KOM MED NOGET
Fra : dr_dem
Vist : 966 gange
200 point
Dato : 25-07-07 19:01

LORTEVEJR Sgu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-07-07 19:10

Lad os hoppe i vandpytter................................ juhu.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 25-07-07 19:18

De eneste der har det værre end os er englænderne....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-07-07 19:24

PLASKE PLASKE men lige nu, ja ja det blæser, men det ser godt ud, MEEEN Imorgen fy for pyfor

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 19:24

saft suseme fint vejr

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-07-07 19:29

Ja I har vel alle sammen sommerferie i dette vejr

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 25-07-07 19:32

Der burde uddeles gratis rejser til syden
Mon ikke også der er et par grækere og et par tyrkere, der ville elske at komme herop og få lidt regn og blæst??
Måske vi kan bytte os til noget bedre vejr for en tid.......hmmm nej, så skal vi vel også bytte job. Jeg tror ikke jeg vil kunne overleve at stå i Ankara og bage pizza'er lige nu....så hellere regn og blæst

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-07-07 19:42

Citat
Mon ikke også der er et par grækere og [B]et par tyrkere[/B], der ville elske at komme herop og få lidt regn og blæst??

De er her oppe

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 25-07-07 19:46

Jeg vil trods alt hellere have regn og blæst end 45 graders varme!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-07-07 19:48

Citat
Jeg vil trods alt hellere have regn og blæst end 45 graders varme!

Og 400,000 tyrker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 19:51

Befolkningstætheden er ikke så voldsom i tyrkiet.
Så jeg flytter gerne - til Spanien.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-07-07 19:53

Citat
Så jeg flytter gerne - til Spanien.

Ja det er også godt, der er mange dansker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 19:54

Og ikke så mange dræbere, snegle altså.
De dør i varmen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 19:55

En god øl Tropical

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 19:56

Caladryl hvis man brænder sig i solen.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-07-07 19:57

Citat
De dør i varmen.

Det gør danskerne også

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 19:58

Jeg har da ikke set en død dansker i spanien.
En svensker døde på stranden, det tog fire timer at
få ham væk. Men ok det var jo en svensker.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-07 20:03

Ahhhhh hvor det behager mig. Der er ikke noget saa fedt som at hoere om lortevejr i DK, naar man ikke selv er der!

Jeg har siden den. 14/7 "doejet" med 30-35 graders varme. Det er faktisk moej laekkert, hvis nogen skulle vaere i tvivl ..

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-07-07 20:15

Hvis de regner har jeg nogle sjove lege i kan prøve...

1:
Tag et A4 ark og tegn en bane.. sådan som F1 bane... derefter holder i et håndklæde op foran personen der skal tegne banen rundt og giver personen et spejl... så skal hun/han prøve at komme hele vejen rundt uden at køre af banen... TIP: tag nogle kopier inden i tegner så kan i lave en konkurrence...

2:
Skriv BLÅ RØD GRØN GUL bare skriv BLÅ med en Grøn stift BLÅ med en Gul stift osv. derefter skal ved kommende læse hvad der står ikke farven...
Så igen.. konkurrence om hvem der er hurtigst

God fornøjelse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-07 20:15

Citat
LORTEVEJR Sgu

Forkert påklædning Sgu

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 25-07-07 21:08

Det er den livs givende regn

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-07-07 21:18

HAUSBAER:

Ham i spejlet og mig, er lige hurtige

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 200 point
Dato : 25-07-07 22:08

Da jeg var aktiv festspilsspiller, var der REGN til!

Men prøves, skulle der jo, for premieren var nær. Vi gik i vente-mode, mens solisterne stod i sparsomt læ sammen med repitetøren.

Garderobeteltet hos pigerne blev hurtigt besat af alle sangere og dansere i alle vores farverige regntøj og gummistøvler.

Ingen hunde i dette område blev luftet denne dag - vi så ihvertfald ikke nogen, hvor det plejer at vrimle.

Men i vores garderobetelt var der bare fest og glade dage.

Vi sang og dansede børnesanglege.

Jeg kan stadig se for mig, det billede, jeg havde for mit indre øje: Hele den store kulisse var tom. Man kunne ikke høre solisterne, for de skulle skåne deres stemmer.

Men vores telt stod og svajede og genlød af sang, dans og latter.

Trods alt en sjov oplevelse!

Det blev desværre ved med at regne under de fleste forestillinger, så plastposer om fødderne, ned i den hvide lærredssko, aviser under kostumet, regn i vinen under sidste forestilling, hvor der ikke længere kun var saftevand.

Et touperet hår fyldt med lak mv., udsat for regn, lak, paryk og lak i nævnte rækkefølge - klamme kostumer næste dag....

Se dét var et rigtigt regnvejr

Moster

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 25-07-07 23:39

I går var der regn vejr.. I dag har det da været meget passende at arbejde ude, herligt vejr

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-07-07 09:36

Igår sloges jeg med et kontorstoleunderlag i blæsten - havde tænkt mig at tage bussen hjem fra Ikea - bravt kæmpende med denne spiler.

Hvem sagde "Gøg og Gogge"................

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-07 10:44

Sådan et på 2 x 3 meter.
Det minder mig om ham der skulle ha det største
juletræ med hjem, i bussen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-07 10:52

Jeg har opdaget at: dræbersnegle gerne frekventerer det nyslåede græs, tidlig morgen
stadig lidt vådt, vandrer de rundt på greenen. Mon de spiller dræbergolf?
Et dræberspil ja, jeg tog 335 spillere. De mistede livet, uden licens fra danske spil,
og en dopingtest.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-07-07 13:56

Teil

jeps 2 x 3 meter i hård blæst

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-07-07 19:16

MOSTER har ondt i arme og fingre da hun skriver for meget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-07 21:57

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-07-07 23:01

Citat
LORTEVEJR Sgu

Forkert påklædning Sgu

...........NEMLIG

Hvem var det der sagde de her to gange kloge ord? :

'Der finde ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning!'

OG

'Alle taler om vejret, der er sgu ingen der gør noget ved det!'

- Hvem var det nu? Jeg mener det var Storm P. der skrev den sidste?....

vh Dorthe

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-07 10:11

Det VAR Storm P. Dorthe

Hva´ med lidt ordkløveri:

"-Regn ikke med skygge af sol"
"-Regn med byger de kommende dage"
"-Vejene er glatte.....trodsalt"

weekendhilsen
TOM

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-07 11:18

yearhouse

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:06

HMMMM har lige måtte lukke altan døren fordi det regnede ind SGU

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:07

EHHHHEE kun den ene, den anden var lukket

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-07 19:45

Halvregn, dr_dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:10

NEEEJJ store klumper af regn i ti minutter på den ene altan (DØR ÅBEN)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:25

Man tror at moster skal ha point

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:27

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:28

SGU

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-07 20:37

Det var sq morderligt pænt af dig dr_dem!

Her skinner solen - og afslører mine møgbeskidte vinduer........

Man kan ikke nå alt....