/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Menu, gæstebog og meget mere til hjemmes~
Fra : maya123
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 28-01-03 10:44

Hejsa
Jeg er igang med ny hjemmeside og starter helt fra bunden. Jeg laver den ved hjælp af Frontpage express, nu mangler jeg en menu til de forskellige sider, kan man hente en færdig skabelon eller lign. et eller andet sted. Jeg mangler også tæller, kontakt ( sådan en slags mail me, uden at give min mailadresse, et par små online spil og gæstebog osv., der ligger noget på altergratis, men ikke alt, hedder det noget andet og hvis du/I ellers har nogle gode tips så ud med dem, tak. Helst direkte link, mange tak. Mange hilsner fra maya123

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 28-01-03 10:52

Hvilket sprog skal det være i ??

asp, php, eller hvad ???

/Philip

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-01-03 10:58

Hej maya123
Du kan få alletiders menuer på
http://www.egenhjemmeside.dk
De er flotte, professionelle (kan åbne sig) og nemme at sætte på din hjemmeside. Jeg brugte dem også dengang jeg brugte frontpageExpress.
Gæstebog prøv hos http://www.zip.dk
jeg synes den er god og du kan selv redigere farven så den passeer til dit side-look.

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-01-03 11:01

Skabeloner til hjemmeside: Prøv i google og skrive: "free templates" homepage

Accepteret svar
Fra : NinaM

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-03 13:37

mht mailme funktion (det hedder form mail), så har den bedste jeg har fundet været hos freedback.com
http://www7.freedback.com/
her er deres eksempel:
http://www7.freedback.com/example.php

Man sender dem en mail, og så får man en mail tilbage med et stykke tekst som man lægger ind på sin side.

Du kan lave en gæstebog på samme måde. Så skal du godt nok selv lægge indslag ind på siden manuelt, men fordelen er at folk ikke bare kan lægge alt muligt skrot ind uden dit samtykke. (og så kan du nemt bestemme designet)

Af andre råd, så vil jeg anbefale dig at surfe rundt og finde sider du godt kan lide og bare kopiere det du finder. Det kan hurtigt laves om til din egen personlige side ved at ændre farver eller størrelser, lægge egne billeder ind mm.

Der er gratis designede sider her: http://www.gratisdesign.dk/arkiv.html

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 28-01-03 15:35

Tak for svaret NinaM. Tusinde tak Jeg ville helst dele pointene mellem dig og Als, men det kan jo ikke lade sig gøre, du havde nogle gode ekstratips.
Tak til alle der har været med her og hav en fortsat god dag. Venlig hilsen maya123