/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google
Fra : classic26
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 24-07-07 13:34

Hvordan fjerne man funktionen i Google så den IKKE foreslår tidligere besøgte hjemmesider ved starten af en søgning??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-07 13:37

Citat
Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret

http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-07 13:39

Er det ikke bare at slette google cookien på computeren ? Jeg bruger ikke selv "tjenesten" så jeg kan ikke komme i tanker om andet, ellers brug en søgemaskin som ikke snager: http://www.kandu.dk/tip16332.aspx den bruger blandt mange andre google til at finde resultater

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-07-07 14:46

Funktioner - internetindstillinger - Browserdata - slet - og du bliver ledt ind hvor du kan slette hvad du ønsker. (I.E.7)

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 100 point
Dato : 24-07-07 22:54

Det hedder autoudførelse. Gør sådan her:
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Indhold.
Klik på Autofuldførelse under Personlige oplysninger.
Marker afkrydsningsfelterne for de autofuldførelsesindstillinger, du vil bruge.
wibbi

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 27-07-07 08:47

Tak for svaret wibbi.