/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bog om Danmark på engelsk
Fra : nusa
Vist : 2782 gange
100 point
Dato : 24-07-07 11:36

Vi har en slægtning i USA. Hun og hendes kusine vil besøge os i 2008. Vi vil derfor gerne sende hende en bog om Danmark; lidt om de steder/ting, der er værd at besøge, gerne med en masse billeder.
Er der nogen, der kender en titel på sådan en bog?
Gerne flere forslag.
På forhånd tak.

mvh nusa

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-07-07 11:39
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-07 11:54
Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-07-07 11:59

Her er lidt at vælge imellem: http://www.gad.dk/find.asp?sektion=&find=denmark

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-07-07 12:22

Du må på jagt efter bogen "Denmark" ISBN: 87-7271-017-9
Ser desværre ud til at være udsolgt fra forlaget.

http://www.hedeskov.dk/produkter/danmarksbogen/engelsk-pris.html
http://www.bogguide.dk/find_boeger_bog.asp?_UNR=1433490&brug=

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 12:38

Hvorfor skal hun vide alt om DK INDEN.....

Hvor er eventyr lysten

Det er da meget sjovere at komme til det "ukendte".....

Bare tænk på alle de skuffede turister der så "den lille havfrue" for første gang

For ikke at nævne "mannekenpis" (og nej det er ikke i DK) - der skal du næsten have lup med for overhovedet at få øje på den....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 12:40

Citat
For ikke at nævne "mannekenpis" (og nej det er ikke i DK)

Har den forøvrigt i haven i NATURLIG størrelse

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 24-07-07 21:03

Jeg har flere gange købt en bog, som jeg dog ikke kan huske hvad hedder, som fås i alle turistbutikker i København. Den fås med blåt cover i A4-størrelse. Jeg husker dog også noget med, at der var en gammel version og en nyere en, hvor jeg bedst kunne lidt den gamle. Hvorfor husker jeg dog ikke.
Men jeg ser den ganske tit, vist også i boghandlere.