/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Google Maps n73
Fra : henham
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 23-07-07 21:46

er der en der ved om det kan bruges på en nokia n73

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 22:08
Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-07-07 22:18

JO___ søg på Google over Hack /// vs/ v eller andet.
UDEN ////
Eller s er der meget andet_ der kan bruges.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-07-07 22:20

Og SÅ er det gratis______

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-07-07 22:21

Kræver sikkrt et PLUGin´s eller 2 men JO
du kan få ALT til at virke.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 22:22

Disken du vrøvler med det hakkeri....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-07-07 22:22

Har DU afprøvet DET____

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 22:23

DET - ja det er afprøvet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-07-07 22:25

Så virker din TLF IKKE_mere....

For mange forsøg__måske.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-07-07 22:28

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-07-07 23:09

Der er nogen der åbenbart for DET til at virke

http://www.ubergizmo.com/15/archives/2007/05/nokia_n73_review.html

Citat
Also very useful is Google Maps with its traffic information and GMail client, which I downloaded and installed on the phone without any trouble.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 23:19

Hvorfra er det citat - det er da ikke i linket.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 23:20

Sorry - så det....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 23:31

http://myn73.hafees.com/n73-applications/google-maps-in-your-n73.html

Her er så årsagen til det virker for nogle....

Men IKKE Dk....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-07-07 23:32

En side, som måske kan være til stor hjælp.

http://www.filesaveas.com/mobilemaps.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-07-07 23:36

Fra link kl. 2332

http://www.google.com/gmm/index.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 23:42

Fungerer Google Maps overalt?

Google Maps er i øjeblikket tilgængeligt i Australien, Belgien, Canada, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Spanien, Storbritannien og Nordirland samt USA. Den første version til Palm- og Windows Mobile-enheder er kun tilgængelig i USA.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 23:43

Så det er IKKE telefonen der ér problemet - det er LANDET.....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-07-07 23:47

Ok....så er der lidt rejsetid, for at se om det virker !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 23:49

Hvis henham bor i Kruså er det da muligt - så er der ikke så langt.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-07 00:55

Jeg har installeret Google Maps både på min venindes N80 og min egen E61i, og det fungerede helt uden problemer. Det skulle derfor undre mig meget, hvis det ikke også kan installeres på N73.

Gå ind i [B]mobilens[/B] webbrowser og søg efter www.google.com/gmm . Herefter handler det så bare om at klikke "yes" og "ok" de rigtige steder, og i løbet af nul komma fem er programmet installeret.

Menuen er på klokkerent dansk - Kørselsvejledning, kortvisning osv. - så programmet er helt sikkert også gearet til at køre på danske mobiler.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-07 00:58

Nå, her på Kandu kan man åbenbart ikke bruge kursiv og fed skrift samtidig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-07 01:07

PS! Noget andet er, at N73 ikke har Wlan, så det kan hurtigt blive en temmelig dyr fornøjelse at bruge Google Maps. Hold derfor et vågent øje med dataudgifterne - ellers venter der nok et chok, når telefonregningen kommer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-07-07 01:35

Citat
Så det er IKKE telefonen der ér problemet - det er LANDET.....

Og kommentater der IKKE hjæper::::::::::

Men PÅ refi___denne vil jeg ikke have ballade for.

Hvis henham bor i Kruså er det da muligt - så er der ikke så langt.....
<intet med ?? målet at gøre:::::::

Om det findes SORT på markedet ////////hvorfor IKKE
Hvem bliver den TLF knaldet AF
TDC_________de HAR problemer MOK_
med dårligr fornindelderser
DR licends / er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 09:41

Hvad vrøvler du nu om "disken".......

Det har nok en årsag når GOOGLE SELV skriver det endnu ikke virker.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-07 14:29

Det har jo i hvert fald ikke noget med virkeligheden at gøre, når Google lader det fremgå, at Google Maps ikke kan køre på mobiler i Danmark, for som sagt har jeg installeret det på både min venindes N80 og min egen E61i - og min E61i har æ, ø og å i tastaturet, så den er da vist så pæredansk, som den kan blive.

Desværre har jeg ikke nogen N73, jeg kan teste på, men nu har jeg tjekket på et par mobilfora, og ingen melder om problemer med Google Maps og N73 - eller for den sags skyld nyere Symbian-telefoner i det hele taget.

Blot er det vigtigt, at man installerer programmet direkte fra mobilens egen browser!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 14:34

Jamen så gør da historien kort....

PRØV

Virker det så virker det... og google er fuld af løgn

Virker det ikke, ja så har du prøvet og google taler sandt.....

Ny mobil kan du jo altid købe hvis der går kludder i det hele

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-07 15:36

Nu ér det jo fuldt ud bevist, at Google tager fejl, når de siger, at Google Maps ikke kan bruges på mobiler i Danmark. Har åbenbart ikke fået sagt det klart nok, men jeg har uden problemer installeret Google Maps på både en N80 og E61i, og på det grundlag tør jeg sagtens konkludere, at Google Maps kan køre på i hvert fald disse to danske mobiler.

Om det derfor også kan køres på N73, tør jeg ikke sige med 100 % sikkerhed, men der sker næppe noget ved at prøve. Kender et par W810i-ejere, som har forsøgt, og den eneste skade de led, var at de ikke fik programmet installeret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 15:59

Citat
Om det derfor også kan køres på N73, tør jeg ikke sige med 100 % sikkerhed

Så læs det første link jeg lagde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-07 16:20

Det har jeg skam læst, men jeg udtaler mig ikke med 100 % sikkerhed om noget, som jeg ikke selv har afprøvet.

Det er jo ikke alt, hvad man finder på nettet, der holder stik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 16:58

Hvor har du ret....

Det er heller ikke alt på Kandu man skal tage til troende

Men spørgeren ser ikke ud til det haster......

sååååå.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 16:59

Når han/hun vender tilbage er det sikkert muligt at installere

Kommentar
Fra : henham

Dato : 24-07-07 17:48

hej man er jo ikke blevet meget klogere kunne være der var en der havde prøvet det på en 73

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 18:34

Ja - det var det du startede med....

Nu har du frit valg....

Google sig NEJ
Enkelte brugere siger JA - men har ikke prøvet....

sååååå.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-07-07 16:20

henham > Du har jo både en N73 og linket til Google Maps, så hvis du vil være klogere, prøver du bare at installere programmet.

Det sker der altså ikke noget ved.

Jeg regnede da heller ikke med, AT Google Maps kunne installeres på min E61i, eftersom Google siger NEJ til, at det kan køre på mobiler i Danmark - men jeg prøvede så alligevel, og som allerede sagt nogle gange, kører det fint og har oven i købet dansk menu.

Husk blot at gemme programmet på hukommelseskortet og ikke på telefonhukommelsen.

Pøj-pøj med det - og hermed nok om det fra mig.