/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ie explore har fundet en fejl
Fra : frederikshavn
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 23-07-07 10:56

Hey
Jeg har et mega problem,som er mange gange når jeg går på nettet kommer følgende fejl IE explore har fundet en fejl og lukker,og bliver smidt ud på skrivebordet,det samme gælder når jeg spiller spil,jeg spiller ikke online,har scannet for spyware og virus,der er ikke noget,kan i hjælpe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-07-07 11:05

Hvad med en systemgendannelse tilbage til før problemer var der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-07 11:30

sker det på bestemte hjemmesider på nettet og har du quickfind ????

i så fald:

åbn IE og gå ind på en hjemmeside - klik på funktioner og vælg administrer tilføjelsesprogrammer - du skal nu se listen over aktive tilføjelsesprogrammer - sørg for at der ud for VIS står tilføjelsesprogrammer der er indlæg i internet explorer i øjeblikket - marker quickfind på listen så det bliver blåt og deaktiver - tryk ok - du får en besked "du har valgt at deaktivere dette osv osv og skal muligvis genstarte osv osv - klik ok og genstart

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-07 11:32

udover ovennævnte skulle du måske lige følge vejledningen her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=53

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-07-07 11:32

Der selvfølgelig en mulighed at slå Fejlrapporterne fra, og så får man dem ikke at se mere. Du gør ganske enkelt således

Klik på Start, og derefter på Kontrolpanel.
Du trykker nu på System (evt. Ydelse og vedligeholdelse), og på den side der kommer frem trykker du på fanebladet Avanceret.
Nederst vil du se Fjernrapportering. Klik på den.
På det skærmbillede, der nu kommer frem, sætter du den til Deaktiver fejlrapportering samt fjerner hakket ud for ”Men giv mig besked, når der opstår en kritisk fejl”, tryk derefter på OK.
Tryk nu igen på Start og fortsæt med ”Kontrolpanel”.
I kontrolpanelet finder du Administration. Klik på den og der skulle komme nogle ting til syne.
Du trykker nu på Tjenester, hvor du blader ned ad siden, til du finder stedet, hvor der står Tjenesten fejlrapportering.
Dobbeltklik på den, og på den side der kommer frem, vil der under Generelt sikkert længere nede stå Starttype aktiveret. Deaktiver den og tryk så på OK.
Næste gang du starter maskinen, er det slut med fejlrapporter, som sendes fra din maskine.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-07-07 12:11

prøv at kigge på IE's tilføjelsesprogrammer
Fu ktioner -> Administrer Tilføjelsesprogrammer -> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer -> prøv at deaktivere QUICKfind BHO object

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-07 12:14

Dato : 23-07-07 11:30 - det var nu også min første tanke hcma - som du ser

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-07-07 12:35

miritdk >> ikke nok med at jeg skal læse hvad som står, jeg skal også til at fatte hvad der er skrevet

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 24-07-07 13:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-07 15:39

velbekomme