/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Erfaring med Arbejd hjemmefra
Fra : Britta.kjaer
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 28-01-03 09:56

Hejsa
Er der nogen der har erfaringer med nogle af alle de hjemme arbejds job, hvor man skal vidresælge noget. Er der nogle af jer, der virkelig har tjent noget på det, og hvor lang tid bruger har I ca. brugt på det i ugen?
Jeg er blevet tilbudt at blive forhandler af flere forskelleige virsomheder f.eks. Med creme, helsekost og kosmetik.

Jeg føler bare ikke det er mig da jeg ikke tror alt er så lysegrønt som de papirer, man får tilsendt, fortæller.

Jeg håber på hurtigt svar..
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-01-03 10:43

jeg har været forhandler af både kosmetik og andre ting..har aldrig haft overskud på noget af det (det har dog løbet rundt)..det kræver benhårdt arbejde...men hvis du synes det kunne være sjovt så gør det. Men pas på med dem hvor du skal indvistere i en hel masse. Som du selv nævner lover de lysegrønne skove..og det er det ikke.
Venligst
Mango
PS: der vil altid komme nogle af forhandlerne og fortæller dig at de tjener op til 100.000 om året..det er som regel dem der har været med fra starten og har en masse underforhandlere under sig.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 29-01-03 21:01

Hejsa jeg har kørt med tupperware der kan man virkelig godt tjene en hel del men jeg blev træt af det. jeg har også kørt med Golden Produkt men det var det rene underskud. Det bedste du kan gøre er hvis du har nogle interesser eller ideer selv så lav noget og selv lidt privat til familie og venner, såsom at lave celelys, rids billeder, og du kan også male på tøj hvor motivet er påtrykt. Held og lykke.

Kommentar
Fra : ThomasClausen

Dato : 02-02-03 19:55

Hejsa`
Der er ingen tvivl om at du/man kan tjene mange penge på MLM, men man SKAL have en meget stor bekendskabskreds for at lykkes med det, jeg har selv prøvet for flere år siden, men uden det store held.
Jeg har for kort tid siden tildmeldt mig Giicorp som virker meget seriøst og har da allerede fået en fornuftig foretning ud af dette uden egentlig at gøre det store. Du kan evt. tjekke dette link for at se om det skulle have din interesse.
http://www.giicorp.com/?PartnerID=bonzo

Held og lykke!

Thomas

Kommentar
Fra : majjak

Dato : 12-03-03 22:02

Hejsa
Jeg har længe søgt efter et koncept, hvor man ikke SKAL holde homeparties og hvor man selv må bestemme det hele, da jeg kun vil sælge tøj forsjovt og holde mig selv og min familie med meget billigt modetøj. Man skulle ikke tro det findes, men det gør det, så hvis du vil høre mere mail til fdfritid@mail.dk

Majbritt

Kommentar
Fra : marbja4

Dato : 29-08-04 19:57

vi er en familie i vildrede, som søger hjemmearbejde NU.montage arbejde er stor interresse.