/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Nogle gode råd ?
Fra : A-R-Ana
Vist : 712 gange
200 point
Dato : 22-07-07 23:59

hej alle !

jeg står i et lille problem. mine forældre de skal skilles, min far er alkoholiker og nu pshygisk syg. Så vi havde taget kontakt til en mand, der kunne hjælpe min far, men ogs¨min mor efter det vi har været igennem.
Vi har måtte flygte fra min far og havde intet sted at bo... Men vi får kontakt til ham der skulle hjælpe mine forældre og vi får lov at bo i hans hus imens han er på ferie. Nu er de blevet forelsket.. Min søster er MEGET vred over det er gået så stærkt og mest af alt fordi han skulle hjælpe min far, hvilket hun ikke kan nu når de har fundet sammen..
Der er kæmpe krise mellem min mor og søster, og ja min søster siger hun ikke kan bo sammen med ham der skulle ha´hjulpet min far men nu bare gør det meget være.. og min mor siger at hun e træt af ale skal bestemmeover hendes liv og ja.. min søster bedt om hun ik kunne finde en lejlighed som vi kunne været i fordi min mor havde lovet at vi skulle bo sammen os 3, men ja min mor syntes bare hun er undskabsfuld og vil bestemme over hendes liv om hvem hun skal været sammen med og hvem hun ik skal..
Og ja jeg står bare her og aner ik hva jeg kan eller skal gøre... forstår godt min søster... ! Men min mor ska jo samtidig ha´lov til at bo hvor hun vil.. hmm

Hva synts i ??

Mange hilsner herfra

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 23-07-07 00:03

Undskyld alle stavefejl,
det gik lidt hurtigt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 00:16

Skid være med stavefejl A-R-Ana

Hvor gammel er din søster?

Hvis hun er myndig kan hun jo bare flytte i egen lejlighed eller leje et værelse, hvis ikke hun kan holde din mors kæreste ud.

Hvis ikke hun er myndig har hun bare, at lade din mor bestemme. (Det er måske ikke særlig 'retfærdigt', men sådan er livet nu engang.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 00:23

1.) kontakt til en mand, der kunne hjælpe min far
2.) kontakt til ham der skulle hjælpe mine forældre
3.) han skulle hjælpe min far
4.) ham der skulle ha´hjulpet min far

Præcis hvordan skulle denne 'hjælp' have været?

Det lyder som din far skal have professionel hjælp af en psykolog/psykiater.

Hvis 'ham' der skulle hjælpe er en sådan, så har han begået en ulovlighed ved at kæreste med din mor. Man må ifølge de læge etiske love ikke have seksuel omgang med patienter eller deres ægtefæller (..de er jo ikke skilt endnu).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-07-07 00:50

hej Molokyle.
Du må ikk tage fejl af en psykolog og en psykiater.
Det er kun den sidste, som er læge, og som må behandle syge mennesker.

Psykologen kan hjælpe psykisk raske, som er i en svær situation. F. eks har det svært i skolen, eller har haft en traumatisk oplevelse.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-07-07 07:21

transor - en psykolog kan også hjælpe en syg med samtaler, når vedkommende er blevet stabil. Evt. efter/samtidig med forløb hos psykiater (som selvfølgelig skal afgøre, om psykolog/terapeut kan anbefales vedkommende).

Moster

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 23-07-07 08:04

Det var da en - mildt sagt - kedelig situation for dig og din søster!

Nu står der ikke noget om Jeres alder, men jeg går ud fra, at din søster er under 18, siden hun ikke allerede "bare er gået sin vej". Og så har hun jo desværre ikke så mange muligheder at vælge imellem... Og slet ikke, hvis det skal være her og nu.

Jeg kan godt forstå hende - men faktisk også Jeres mor. Hvis hun har levet under barske vilkår i lang tid, og der så pludselig kommer én, der kan klare det hele, så er det nemt at falde i / blive forelsket i vedkommende. Det er hørt før, at patienter bliver forelsket i deres læge - også selvom Jeres mor ikke direkte er patient i denne sag.

I må huske på, at der oveni det med følelserne også kan være en økonomisk hindring i at få det, som man gerne vil have det. Selvom det offentlige nok vil hjælpe, så er det ikke nødvendigvis en nem sag at finde en bolig, når man akut står og mangler en.

Med hensyn til mors forelskelse, så kan det jo være, at det går over igen, når den første storm har lagt sig... Og hvis ikke, så må I prøve at være glade på hendes vegne. Også selvom det kan være svært lige nu. Men hvis hun er ked af det, og måske bange, når hun er sammen med Jeres far (eller alene), så duer det jo heller ikke. Så det kan være lige skidt begge dele...

Der findes med garanti hjemmesider og telefonnumre til organisationer, som har dygtige folk, der har forstand på børn og unge og deres problemer i disse situationer, for I er desværre ikke de eneste, der er havnet i en dum situation p.g.a. forældenes problemer.

Jeg har ikke tid til at søge efter det på nettet lige nu, men der er sikkert en kandu'er eller to, der vil hjælpe dig med det.

Jeg ønsker Jer alle al mulig held og lykke - og den kraft, der skal til, for at komme igennem dette her, uanset hvad det bliver til.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 23-07-07 08:44
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-07-07 11:39

jeg tror det bedste råd til dig er at lade de voksne havde deres problemer for dem selv, i så høj grad du kan som muligt!

for det første kan en alkoholiker ikke hjælpes - han kan kun hjælpe sig selv og hverken du eller din søster skal føle ansvar for at han får hjælp!
I kan tilgengæld selv få hjælp - fx via al-anon: http://www.al-anon.dk/
det er AA for pårørende. Du kan henvende dig anonymt og de har særlige grupper for børn og teenagere.
De har også en telefonrådgivning som er rigtig god.

At din mor har forelsket sig tror jeg faktisk ikke har det store med situationen at gøre - jeg tror både du og din søster elsker jeres far rigtig meget og har brug for hjælp til at indse at i ikke kan gøre noget for ham.
Det at din mor i situationen kan finde lidt lykke er nok værd at glæde sig over, også fordi det sikkert smitter af på jer.

Knus Ane

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 23-07-07 13:24

molokyle :
Jeg er 15 år, og min søster er 19 :/
Men ja jeg forstår heller ik helt hvorfor hun ik kan finde sig et sted at være, men hun siger at min mor lovede vi 3 skulle bo sammen og hun vil Aldrig se ham ( Hjælperen ) Igen.
Og ja hun siger også at det er min mors problem at min søster ikke har noget sted at bo, Og hvis det ender med min søster bare må gå vil hun ik se min mor igen :S

Tak til alle der har skrevet !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 15:04

A-R-Ana -> Når din søster er fyldt 18, så kan hverken du eller din mor bestemme, hvor hun skal bo eller opholde sig eller hvem hun vil 'se'.

Det kan ALDRIG blive din mors problem ...i lovens forstand

Om man vil se sine forældre og omvendt er man selv Herre over, når man er blevet 'voksen'.

Du mangler stadig at forklare mig hvem ..eller 'hvad' ham manden var?

Ps. transor -> Derfor kan en psykolog godt anklages for, at føre en uvederhæftig forretning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-07-07 15:08

Når det er så ung en spørger mener jeg i bør passe mere på med den slags diskussioner.

Jeg tror ikke dit spørgsmål egner sig til Kandu og vil råde dig bruge telefonrådgivningen hos al-anon som udelukkende beskæftiger sig med det du pusler med.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-07-07 15:13

Jeg kan ikke huske lovens formulering, men man kan både straffes og forbydes at fortsætte med en given behandling hvis man misbruger sin stilling i forhold til en "patient". Og det behøver ikke være et alm. anerkendt fag.

Eksempelvis Ali Hamman - hypnotisør - blev frataget retten til at behandle kvinder og hvis jeg husker ret, blev han tillige straffet for sine handlinger...

Sorry ANA... det har ikke så meget med dit egentlige spørgsmål at gøre, men jeg kan ikke umiddelbart give dig en patentopskrift som du kan bruge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-07-07 15:14

Jomfruane.

Det oplever jeg sandelig osse helt bestemt at der gøres.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 15:41

jomfruane -> Du er næppe kompetent til at afgøre; hvad som passer eller egner sig til debat/vidensdeling i et åbent forum.

Dertil findes en netikette: http://usenet.dk/netikette/

A-R-Ana -> jomfruane kan mene hvad jomfruane vil, men det er ikke hende som 'bestemmer'

Hvis du synes du kan bruge vore råd og har lyst til at snakke/diskutere med os om dine problemer, så gør du bare det
...men lad være med at give konkrete personlige oplysninger om hverken dig selv eller andre som f.eks.; efternavn, bopæl, e-mail adresse, cpr. nummer eller lignende.
Mange af os deltager hér på sitet for at hjælpe efter bedste evne

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-07-07 15:46

Citat
jomfruane -> Du er næppe kompetent til at afgøre; hvad som passer eller egner sig til debat/vidensdeling i et åbent forum.

Så er det sagt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-07-07 15:51

Det er noget rod!
Og for mig lyder det osse underligt med den mand, der skulle "hjælpe" din far, men som ender med at flytte sammen med din mor.
Det er i allerhøjeste grad uprofessionelt!
Og uanset hvordan det går mellem ham og din mor, så skal I nok ikke satse på hjælp fra ham.

Du og din søster kunne måske prøve at få hjælp fra et sted som detteher:

http://www.hope.dk/boernunge/over13aar/

Og al-anon er også et godt tilbud.

---Der er jo faktisk rigtig mange unge, der har problemer, der ligner jeres.

Det er ikke JER børn, der skal "redde" jeres forældre. I skal FØRST og FREMMEST sørge for selv at få hjælp til at få normaliseret JERES EGET liv, så I tager mindst muligt skade. --Og derved hjælper I faktisk osse jeres rodede forældre...

Din far kan sagtens selv søge hjælp når han er klar til det. Der er en hel del gratis steder, og steder, som man kan søge økonomisk støtte til at bruge. Men han SKAL ønske det selv!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-07-07 16:10

Den måde din søster reagerer på, kan være fordi, hun er desperat over jeres situation.
Det behøver ikke at stikke dybere.
Hun ser sin familie falde fra hinanden, og ved ikke, hvad hun skal gøre.

Jeg håber, at det er dét, det handler om, og at hun falder ned igen, og sammen med dig, finder ud af, hvad I kan gøre for jer selv, til at komme videre.

For I har brug for hinanden til at komme igennem denne svære periode.

Moster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 16:11

Birgitta -> Fint nok, men psykisk syge kan som regel IKKE selv finde ud af, at 'hente' hjælp ..endsige føle sig 'klar', især ikke hvis de samtidig har alkohol/stofmisbrugs problemer.

Jeg tror ..uden at kunne vide det; at A-R-Ana blot ønsker at lette sit hjerte, samt måske vigtigere:
Høre andre 'voksne', hvorledes DE ville håndtere/forklare en sådan situation.
Det er derfor jeg spørger ind til hvad A-R-Ana præcist mener med 'hjælp'?
..dette kunne måske hjælpe A-R-Ana selv at få sat ord på det 'rod', som hun desværre sidder i nu.

Dét med 'kompentent' hjælp fra alle mulige steder: "Hope" og "Al-non" og andre selvbestaltede 'specialister' giver jeg personligt ikke mange basører for !

Dertil har jeg set for meget blandt gadens 'børn' som frivillig socialarbejder.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 16:25

Ps. 'Ham' som skulle 'hælpe' din far A-R-Ana, var vel ikke tilfældigvis fra en eller anden 'alkohol' afvendings sekt som; AA, AN, Al-non, Hope eller lign.

???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-07-07 17:24

Næh, det kan være, du har ret, Mol... Det er ligesom med hundetræning. Det kommer helt an på, hvem der er på de forskellige steder........

A-R-Ana.
Som jeg læser det, så bor mor plus 2 døtre på 15 og 19 år lige nu hos en relativt fremmed mand, som skulle have hjulpet mor og far...
Han er på ferie...
Hvornår kommer han hjem?
Det er jo slet ikke så sikkert, at han er interesseret i en VARIG ordning.

Er I langt væk fra jeres hjem?
For jeg tænker på, at I lige med det samme skal kontakte jeres kommune og få en samtale med jeres sagsbehandler. Kommunen kan enten skaffe jer en bolig eller også henvise jer til et krisehjem.

Hvis din mor er for forvirret til at finde ud af det, så synes jeg, at DU og din søster skal opsøge jeres kommune og få en samtale med en sagsbehandler.
Så kan I få hjælp til den øjeblikkelige situation.

Kunne du ikke tænke dig at komme hjemmefra et års tid? Jeg tænker på sådan noget som efterskole? Det kunne være rigtig godt for dig. Og så ville dine forældre få tid til at finde ud af deres rodede liv.
Og hvis din søster skal have et sted at bo selv, så er det jo også kommunen, der kan hjælpe.
Skynd jer at få en samtale med en sagsbehandler.

Du siger, at din far er psykisk syg....... Hvad fejler han, --udover at han er alkoholiker?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 17:50

Birgitta -> Jeg mener som Birgitta, at det er kommunen og de sociale myndigheder / psykolog / psykiatrien, som må træde i karakter og hjælpe/støtte din familie.

Ikke en eller anden 'velmenene' mand eller privat behandlerkultur.

Eneste andet sted du kan finde 'lydhør' A-R-Ana ..er måske hér?

Men vid; at vi andre ikke kan andet end, at give vores ærlige mening til kende. Hvor forskellig denne mening end måtte være.

Du skal for mit vedkommende være velkommen til, at skrive om dine problemer med livet hér.

Det er derfor, at der her på kandu.dk findes et spørgeforum i kategorien:

Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 23-07-07 23:02

molokyle :

Ham der skulle hjælpe min far er en privat ja hva kan man kalde det psykolog.
Men ja det er lidt vært at forklare..
Men altså han har haft hjulpt min far før og det virkede virkelig, Men så skulle de jo skilles og så gik min far ned igen.

Birgitta :

Ja det er sådan min situration er lige nu.

Hmm ja vi er et godt stykke væk fra hvor ja min far bor, men ikke umuligt at komme dertil det taget bare 1½ time eller sådan noget.

Ham der skulle hjælpe kommer hjem på mandag d. 30/7 tror jeg der er.

Det med efterskole har i haft søgt om men kommunen ville ikke bevillige.

Altså man bliver jo efterhånden mere og mere syg af alkohold, og det er sådan set det der er galt. Man kan vel sige han her lidt svært ved at tænke selv lige fortiden.. men der er skam også meget skuespil, og han er meget ondt af sig selv, Skriver selvmords beskeder, Han havde taget alle mulige piller her for noget tid siden og ja grunden til vi måtte flygte var fordi han smadrede hele hjemmet, hev min mor i håret, kastede med min kat og ja.
det er lidt svært at forklare hva han fejler... Kan kun sige han er rimelig syg...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 23:19

Det er sgu for dårligt at kommunen ikke vil hjælpe dig og din mor. Især da det er dig som mindreårig det går værst ud over mht. at leve et 'normalt' liv.

Min mening er; at din søster må lufte sin utilfredshed andre steder og lære at klare sig selv

Din mor og far har begge en svær tid. Din fars 'problemer'/misbrug/'sygdom'/jalousi er desværre ikke noget særsyn, når familier går i 'opløsning'. Nogen gange er det mor'en, som ta'r den tur din far er igennem (Piller, druk og utilregnelighed).

Jeg synes til gengæld at du handler modigt ved at prøve at forstå hvad som foregår.

Jeg kan ikke rigtigt give dig nogen gode råd andet end, at du måske skulle prøve at tale med din søster om at tage vare på sig selv? I det mindste indtil mor og dig har fundet et sted at opbygge en ny tilværelse uden far. Hun er jo gammel nok til selv, at begynde at opbygge et 'nyt' liv.

Det nytter jo ikke at I lever på 'nåde' hos en eller anden 'hjælper' som så ikke hjælper, men tværtom komplicerer tingene. Jeg forstår din utryghed og frustration.

Gid jeg ku' hjælpe jer ..andet end at skrive med dig og de andre brugere her.

Venligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 23:26

Ps. Jeg synes dog ikke rigtigt du svarer på (..og du ved det muligvis ikke engang?) hvadfor en 'slags privat psykolog' jeres hjælper er?

Er han en som også hjælper andre mennesker i lign. situationer ...eller er det kun din far og mor?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-07-07 23:27

Hvis den lusede kommune var lidt flexet, var det faktisk muligt at A-R-Ana og hendes 19 årige søster kunne bo sammen i en lejlighed, som kommunen skaffede.

"Søster 19" ville i så fald være værge for A-R-Ana. Økonomien ville ikke være et problem, idet kommunen osse der skulle gå ind.

Måske ville SR Bistand være en mulighed, evt som bisidder.
http://www.sr-bistand.dk/netbrevkassen_Vis_%20svar.asp?id=616

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-07-07 23:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 23:53

A-R-Ana -> sr-bistand er uvildige uddannede socialrådgivere, jusister og psykologer, som gratis giver råd i sociale spørgsmål, som kan gå ind at hjælpe i specifikke sager som jeres, over for kommunen.

Dét var et godt råd Klumme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 23:54

jusister ??? ...jeg kan altså også lave stave stavefejl

jurister !!! ..for dælen da også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-07-07 23:55

LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-07-07 00:06

Af og til gir en kommune op, allerede når de erfarer ar SR Bistand er involveret. De ved at institutionen bider sig fast til knoglen knuser, og de orker ikke det slagsmål, så længe kravet fra klienten kan tilgodeses i lovgivningen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-07-07 13:54

Mol: sr.-bistand går ikke ud som bisiddere... De kan KUN rådgive... --ifølge Klummes link...

A-R-Ana:
Altså... I har fået afslag på støtte til efterskoleophold...
Men nu er situationen jo anderledes. For du er jo reelt husvild.
Og din søster er også.
Så jeg synes, at I skal ringe til jeres kommune og få en tid hos jeres sagsbehandler hurtigst muligt.
Sig som det er, at det sted I låner har I kun til d. 30-7.
Om din mor vil med, det er så op til hende.
Hvor meget økonomisk hjælp I kan få, afhænger selvfølgelig af jeres egen økonomi. Men hjælp til at finde et sted at bo, det SKAL de altså give jer. En kommune kan ikke bare lade to teen-age piger stå på gaden.

Din far: Hvis han ikke har en psykiatrisk diagnose som skizofreni eller lignende, så er der KUN ÉN vej ud af hans "sygdom": Han skal holde HELT op med at drikke! Så bliver han nogenlunde normal igen.

Og det er der INGEN i hele verden, der kan hjælpe ham med.
Det er IKKE din mors skyld, at din far drikker. Det er IKKE DIN eller din søsters skyld. Og det er IKKE fordi din mor er gået fra ham. OG I kan IKKE gøre noget for ham lige nu.
Han er alkoholiker, og hvis ikke der var skilsmissen, så ville han HELT SIKKERT finde en anden grund til at drikke.
Ham, der skulle hjælpe din far er ikke for klog hvis han tror, at HAN ALENE kan hjælpe ham.

Nogle alkoholikere kommer ud af deres misbrug ved at støtte hinanden. Enten ved at komme til AA-møder eller steder som "Lænken" eller "Blå Kors". --Eller hvis man har en velvillig kommune, der tror på sagen, så kan man få bevilget et ophold på et afvænningssted.

Men i ALLE tilfælde skal det være et oprigtigt ønske FRA ALKOHOLIKEREN at komme i behandling.
Man kan ikke tvinge ham. Og man kan ikke indgå en handel med ham. Dvs. det nytter IKKE noget at du eller din søster får ham til at LOVE noget, eller I indgår aftaler med ham.

Du, din søster og din mor må prøve på at indse, at I ikke kan gøre mere end at passe på jer selv først og også på hinanden.

Når din far en dag opdager, at det er HELT og ALDELES op til HAM, om han vil drikke eller ej, så kan det være, at han ønsker at stoppe..... Og SÅ skal han have hjælp.
Så det er godt, hvis I kan holde en lille smule kontakt med ham. Hvis han så PRØVER at holde op en dag, så er det om i en fart at fortælle ham, hvor han kan søge hjælp. Ikke før.
Fortæl ham så, at han skal snakke med sin læge. For lægen ved, hvilke tilbud der er lige netop der, hvor din far bor.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-07-07 14:48

Visdomsord, Birgitta!

Når man henvender sig til sin kommune, starter de altid med "Det kan vi desværre ikke hjælpe med".

Men der er SÅ mange muligheder, at socialrådgiveren sagtens kan finde ud af noget.

Han/hun er skeptisk fra starten, for han/hun oplever for mange, der vil nasse på systemet.

Når du og din søster får en god dialog igang med sagsbehandleren, kan I sammen finde ud af noget, der kan hjælpe jer.

Hvis socialrådgiveren ikke er til at få denne dialog med - så bed om en anden - evt. chefen på kontoret!

Der er mange kompetente socialrådgivere - men desværre også mange, som ikke burde være i det job!

Varme tanker
Moster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-07 16:30

Birgitta -> Jeg hare ikke skrevet bare ét ord om bisidder?

Det var Klumme

http://www.kandu.dk/spg107322.aspx#1200946

Jeg skrev udtrykkeligt:

Citat
..gratis giver råd i sociale spørgsmål

Læs liiige indenad

..og så vil jeg igen pointere: Hvis manden som skulle 'hjælpe' A-R-Ana's og hendes familie er tilknyttet en af de multinationale private organisationer som f.eks. AA, NA ..eller andre?

Så hjælper det ikke stort, at henvende sig til disse igen. De har KUN interesse i, at lobby for egen vindings skyld og 'lever' af statstilskud, private fonde ..og tidligere misbrugere, som uden ekspertice (..anden end egne erfaringer) bliver benyttet, som gratis arbejdskraft i form af; 'rådgivere' og 'behandlere' ( = fodfolk).

Det er 'pengemaskiner', som arbejder globalt for egen vindings skyld

De hjælper 'rige' i stor stil (..for at vinde indflydelse og Goodwill), men svigter de 'svage', hvis ikke lige kommunen går ind og 'skæpper' i orginationens kasse

De har tilknyttet offentlige 'eksperter' på misbrugs området, som flittigt 'gnaver ben':

Fri bil
Fri telefon
Fri husleje (..til konsultationsvirksomhed)
mm..

..og så er det bekvemmeligt for kommunens sagsbehandlere, at henvise til disse gratis 'frivillige' private virksomheder, i stedet for selv at skulle tage hånd om borgernes sociale problemer på statens regning.

Det er i hvert fald MIN erfaring

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 24-07-07 23:00

Ja han hjælper også andre med samme problemer og med alle mulig andre problemer..
Men sagsbehandler er på ferie lige nu men kun kommer helt 100 % til at føre de ting der er sket imens hun har været væk for min støtte-kontakt person har jo kontakt med hende ofte.
Så jeg kommer nok til nogle møder og sådan.