/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mekaniker spil
Fra : Dennis85
Vist : 1620 gange
200 point
Dato : 22-07-07 20:44

Jeg havde engang et spil til pc, hvor man skulle være mekaniker, og reparere biler der kom ind.

Er der nogen der kan huske hvad det hedder? Eller monstro nogen kender noget i samme dur?

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 22-07-07 22:50
Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 23-07-07 23:46

betonjens1 > Det ser fedt ud, men det her var nu til pc .

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-07 14:33

Jeg kender desværre ikke selv spillet, men når jeg søger på repair car+pc spil kommer følgende frem, måske dit spil er imellem??

http://www.google.dk/search?hl=da&q=repair+car%2Bpc+game&meta=

reparerer kan hedde flere forskellige ting på engelsk, så hvis du også prøver med - refresh eller fix så kommer der endnu flere muligheder frem.

Hvis du finder spillet, så er min mekanikerelev søn meget interesseret i at vide hvad spillet hedder, så jeg håber du kan fortælle det på et tidspunkt

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 24-07-07 18:38

Nordsted1 > Jeg tror nok det var spillet "Gearhead Garage" jeg prøvede den gang. Det kan findes her: http://www.gearheadgarage.com/

Men jeg lader lige denne tråd stå lidt åben endnu, i tilfælde af at andre har gode idéer eller kender til andre gode spil .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-07 22:04

Nu har jeg i hvert tilfælde lagt det i foretrukne, så kan jeg give det til sønnen i morgen, tak for det

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 26-07-07 15:51

Tak for idéerne/svarene .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-07 18:30

Jamen mange tak.

Sønnen kan ikke umiddelbart spille spillet, han har xp, og spillet er fra 1995, mener der er noget med at han skal bruge en emu et eller andet?

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 28-07-07 14:05

Nordsted > Jeg skulle bare opdatere spillet, så virkede det helt fint. Hvis den ikke vil hentes via spillet, så kan den hentes via siden, som eksekverbar fil: http://www.gearheadgarage.com/updates.htm