/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Zonker’s dilemma.
Fra : KingCreol
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 28-01-03 09:14

Dette er en fortsættelse af det højspændte drama, som har udviklet sig i http://www.kandu.dk/dk/spg/10707

For nye læser følger her en kort resume:
Zonker har i efteråret 2002, udmærket sig ved at nedgøre andre bruger her på Kandu.dk. Hver gang han var med i et indlæg, var folk vildt utilfredse med hans ubehøvlede og arrogante holdning til andre.

På et tidspunkt løber han ind i noget software, som kan oprette en site med chatroom, forum, etc. og han opretter en site, godt nok en kedelig metervare, men aligivel, HANS site.
Men en site uden bruger er ligesom et svømmebassin uden vand, kedeligt og forladt af andre. Så få Zonker en ide, han vil overtale bruger på Kandu.dk, det sted hvor der er frit slag på stort set alle områder, til at komme over til sin site.

Han laver massive indlæg, hver gang med henvisning til sin egen site. Han få også nogle andre væbner til at gøre det samme. Hans frækhed har ingen grænser, og han tillader sig til og med at lave et indlæg, hvor han opfordrer folk som er trætte af Kandus.dk banner reklamer (de han en sølle banner, samme sted der altid har været en banner) til at går over på sin site. Dette indlæg er han dog ikke villig til at indrømme, og det uheldige er at Kandu.dk har fjernet det her fra sitet. Og det har Kandu.dk gjort konsekvent lige siden. De fjerner alle Zonker’s indlæg som omhandler HANS site.

Nu er Zonkers dilemma følgende:
-   hvordan skal han få nogle brugere til sin site, der er aldrig nogen der ?
-   Er der mulighed for at en kopivare site kan overleve ?
-   Der er et forslag om at lave en pause akvarium site, men han grubler stadig på denne løsning, for er det bedre end en ideforladt kopi ?

Det og meget andet kan du hjælpe Zonker med ved at komme med din forløsning til hans dilemma.

Akt 2 begynder her ....

KingCreol

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 28-01-03 09:42

Dit indlæg er helt iorden, men det havde været på sin plads om du havde været objektiv...

Jeg synes ikke det er ok, at du IGEN nedgører andre mennesker ved at sige, indirekte at de er "dummere end politiet tillader".

Jeg deltager ikke i din teateropvisning, som det åbenbart er ?

Dette er jo 2. akt på din store premiere, jeg håber virkelig for dig, at det kongelige teater vil overstrømme dig med succes?

Du har ikke fortjent mindre end en plads på det kongelige, for det er da synd, at et sådant åbenbart talent går spildt.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-01-03 10:09

Hej
KingCreol
Hvis ikke man kan sige noget godt om en person, bør man lade være med at sige noget - Men så ville Du blive temmelig mundlam!
Væmmelig hilsen
rfou

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-01-03 10:20

Hvem er KingCreol ?
Jeg har aldrig hørt noget fra denne person.
Men lige pludselig begynde han/hende at føre sig frem,som en anden konge herinde
Profilen er oprettet 26-04-2002.
Og jeg har aldrig set,nogle indlæg fra profilen
Men jeg er sikker på at bag ved profilen KingCreol,står en kendt bruger,som ikke tør stå ved sin rigtige profilnavn herinde.
Eller er det en fra teamet bag kandu.
HVEM ER DU?
Vi har haft mange hidsige debatter herinde
Hvorfor har du ikke blandet dig i dem?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-01-03 10:31

KingCreol er en improviseret figur i et dårligt iscenesat Rollespil, med dårlige replikker.
Han leger sikkert med splattervåben i fritiden.
rfou

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-01-03 10:44

King Creol - Hvad forventer Du at opnå med denne tråd?
rfou

Kommentar
Fra : KingCreol

Dato : 28-01-03 11:04

Kære Zonker,
Hvor er jeg glad for, at du syntes, at det er helt i orden med mit indlæg. Det varmer virkelig helt ned til storetåen. Zonker Den Store bifalder mit indlæg, jeg er rørt og takker og bukker.

Men syntes du ikke, at du bør svare på nogle af de ting, som jeg spørger om?
Har du lavet indlæg med det indhold som Gandalf henviser til ?
Syntes du at promovering, og her er tale om voldsom en, hør til på denne eller på hvilken som helst anden site ?

Hvad med at du skrev til Kandu.dk og foreslog dem at købe banner plads hos dem,
hvor du kan reklamere for din site ?
På den mode vil du jo løse flere problemer ! Du kunne reklamere realt på Kandu.dk,
uden at vi andre syntes at du nasser på dem, og Kandu.dk kunne tjene nogle småpenge.

I øvrigt så er jeg temmelig skuffet over din tegnsætning i dit idlæg. Du har helt forvekslet spørgsmålstegn med udråbstegn.
Citat
Jeg deltager ikke i din teateropvisning, som det åbenbart er ?

Citat
Dette er jo 2. akt på din store premiere, jeg håber virkelig for dig, at det kongelige teater vil overstrømme dig med succes?

Begge sætninger er udsagn, ikke spørgsmål, og det bør en person som dig, selv med en kortere uddannelse, uden at jeg kender til dit uddannelses forløb, vide.
Jeg nævner dette fordi jeg ved ,at du tidligere har været efter folk med hensyn til deres skrivemode, så det vil vel være på sin plads at du ikke sjusker sådan. Og tror du virkelig, at blot fordi du har indgået pagt med nogle få, så vil alle dem du tidligere har tilsvinet her på sitet blot kaste sig i støvet for dig ? Sådan noget forfølger en, det bør du vide.

Med venlig hilsen
KingCreol

Kommentar
Fra : summer

Dato : 28-01-03 11:35

Kan man da virkelig ikke finde noget mere fornuftigt at bruge tid på.
Det er spørgsmålet hvem der er mest syg i rødbeden.

summer

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-03 11:45

Jeg kan ikke lade være at undre mig lidt i denne tid!!!

I den tid jeg har været på kandu har zonker været MEGET aktiv til at gøre alt for at score point, han har nedgjort masser af personer med sine arogante og nedladende svar, og han har haft mange kritikere bla. briani som nok var en af hans værste kritikere, og pludselig er han vendt helt om og syntes alt hvad denne selvpromoverende zonker gør og siger er bare så godt.

I det nye år begyndte zonker så pludselig at opføre sig helt menneskeligt, men det havde jo nok den bagtanke at han jo nok vidste at det var han nødt til hvis han skulle lokke brugere til hans nye forum.

Ja jeg syntes det er usmageligt at se dem der hidsede sig op pludselig lægger på maven for denne mand.

Rfou: dit indlæg med at hvis man ikke har noget godt at sige o.s.v. er faktisk til at grine af. Hvis du havde været her længe nok havde du set hvordan din "helt" opførte sig over for sine medmennesker.

Jeg håber kandu også fremover vil fjerne alt hvad der ligner henvisninger til zonkers side.

mvh.
bantam

Kommentar
Fra : summer

Dato : 28-01-03 12:00

Mit indlæg var ikke for eller imod zonker. IGNORER ham da, hvis det kan hjælpe jer. Det er til at brække sig over den form for mudderkastning, der ingen vegne fører hen. Jeg har også 1-2 brugere her på Kandu (dog ikke zonker), som i den grad får mit pis i kog. Så snart jeg deltager i samme spm. som en af disse også deltager i, så ser vi begge rødt.
Nixen, der er slut IGNORER. Enten udviser man en vis pli og dannelse, eller også bliver vedkommende IGNORERET.

Ha' en god muderkastningsdag
summer

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-01-03 12:04

Jeg ved heller ikke hvem King Creol er - og er osse ligeglad - jeg har mine formodninger. Hvis King Creol er den jeg tror - vil jeg tillade mig at sige føj for den lede !!!!!

Kandu kan fjerne hvad de vil - det er meget seriøst - det må de sgu da selv om - jeg har det lige fint af den grund.

Men at forfølge een person er dybt godnat !!!

pppssstttt KANDU - nu har jeg sagt det 100 gange DER ER STADIG et tip der ude - men skrevet af en anden end Zonker - når I ikke fjerner det, ligner det simpel personforfølgelse

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-01-03 12:34

King Creol - pyt med tegnsætningen, den er selvfølgelig vigtig for forståelsen, men det er en korrekt stavemåde vel også ?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-01-03 12:38

Til alle!

Dette er ikke skrevet og skal ikke forstås som jeg holder med Zonker eller nogen anden - jeg 100% mine egne meninger.

Nej dette er skrevet for at vi alle bør behandle hinanden med en smule respekt og ikke lave / udføre / håndhæve regler afhængig af om hvilken person det nu skal bruges over for - vi bør alle behandles på samme måde og er der kun uskrevne regler er det endog endnu mere vigtigt.

Jeg har tidligere haft Zonker på min ignorer-liste og det er da dejligt, at han ellers i det sidste stykke tid er begyndt at opføre sig som en nogenlundelunde almindelig person der respekterer andres meninger og vææremåde; men ligegyldigt hvilken opførsel Zonker eller andre udviser, bør man da have svar / besked når ens tips eller indlæg bliver slettet!

Jeg citer fra mine kommentarer vedr. http://www.kandu.dk/dk/spg/10707
[citat]
Hej Zonker m.fl.!
Jeg synes du skal have et svar af Kandu - har du skrevet /e-mailet direkte og bedt om et svar?

Til Kandu!
Jeg synes det er helt OK - at I sletter noget; men man bør da have en begrundelse - det er ikke fair bare at slette!

Mvh
Bjarne

Til Kandu!

Hvis I vil optræde som man eks. gør på Eksperten så skriv det dog I jeres regler!

Jeg mener, at man bliver smidt ud / slettet på Eksperten hvis man gør reklame for andre web-sider, hvis det ikke lige vedrører det der er spurgt om - det samme kunne I vel indføre - ikke!

Mvh
Bjarne
[/code]

Så venligst - behandl os alle sammen ligeværdigt!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-01-03 12:41

Så nu tog I PARKENSS tip om samme sted ( !!!! ) tog I så også de 30 point hun fik for det tip ? )

men nu er det fjernet .... og så er det på plads.

Er I sikker på alle tip og henvisninger er væk nu - for hvis de er det er debatten vel slut, tilbage er så kun at overveje om det her har været rimeligt.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-01-03 12:47

Jeg har gennemgået temmelig meget af den omfattende mudderkastning der er foregået her på Kandu - Linien og det har ikke været særlig flatterende læsning for/om de fleste af deltagerne.

Jeg forstår ikke hvad det er man hidser sig så voldsomt op over; medmindre der for at få en lejlighed til at slynge om sig med uintelligente påstande.

I et forsøg på at ramme zonkier, bruger man så det oversavede gevær, og skyder bredt i flokken af "mavekrybende medløbere" og rammer dermed bl. a. mig.

Men svare på et konkret enkelt spørrgsmål, er åbenbart for vanskeligt, så derfor stiller jeg det igen: Hvad forventer KingCreol at få ud af denne tråd.

og supplere med denne kommentar. Det er netop tråde af samme slags som denne, der har været nævnt som årsag til at folk vil flygte fra Kandu. Og så er det fuldstændig ligegyldigt, hvem der starter den.
Hvis Du syntes at det zonker gjorde før i tiden, hvorfor fortsætter Du så linien?

To konkrete spørgsmål som skulle kunne besvares ret enkelt.

Jeg er ikke sart med hensyn til hvad man kalder mig. Folk må kalde mig idiot - skør og det der er værre; men kalder man mig for "maVekrybende medløber" bliver jeg sur.

Og så vil jeg lige understrege at jeg stadig har min profil på Kandu, og føler mig lige så berettiget til at blande mig som alle andre. Og det har jeg tænkt mig at fortsætte med. Så jeg skal sikkert også slettes

Og med hensyn til alle de henvisninger til hvad Kandu vil/kan/bør kan jeg kun tage dem alvorligt hvis de bliver bekræftet kompetent af Kandu teamet.

til Bantam: Grin bare - et godt grin er guld værd for sundheden

Rudolf

Kommentar
Fra : summer

Dato : 28-01-03 13:02

Bjarne_H
Helt enig
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-01-03 13:26

Hej Bantam
Jeg ligger mig ikke på maven for nogle herinde,som du så pænt skriver.
Du har ganske ret i at Zonker og jeg ikke var de bedste venner herinde
Jeg siger heller ikke vi er venner nu,men tonen imellem os,er blevet meget bedre
Og det er da værd at bide mærke i.
Jeg er ikke den person som bliver ved med at bære nag
Og er der nogle der svare mig pænt,ja så svare jeg pænt tilbage igen
Og er der nogle der retter skytset mod mig,ja men så skyder jeg da tilbage igen
Det har jeg altid gjort herinde,og agter også at forsætte
Med at behandle andre som jeg selv ønsker at blive behandlet.
Jeg vil slutte af med at sige
Der er ingen der har lokket mig, til at oprette mig i det nye forum
Så skulle det med syvtommer søm,være sat på plads
Brian

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-01-03 14:01

Til jer alle: Virker det ikke lidt latterligt det hele her efterhånden? Kan tiden ikke bruges bedre? Eller er der bare nogen som keder sig?

Kommentar
Fra : vnc

Dato : 28-01-03 14:29

Tak als, du kom mig i forkøbet.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 28-01-03 16:34

Hej

Hvad i alverden er det for en gang fnidderfnadder der foregår her !!!

KingCreol>> Du er slet ikke blevet tør bag ørene endnu, så jeg vil putte dig på min Ignore liste.

bantam>> Kan du ikke prøve at se noget godt ved et andet menneske ?? At briani og zonker ikke bekriger hinanden længere må da absolut være en positiv ting. Du savner måske sammenstødene mellem bla. de to herrer herinde på Kandu ?? Hvad med at give dem et klap på skuldrene fordi de er så fornuftige at lade gammelt nag ligge og starte på en frisk !!
Jeg personligt "ligger ikke på maven" for zonker,--men bakker op omkring zonkers webboard, da ideen er god. Ingen point,-ingen præmie,-slet og ret et reelt forum for alle. Nu skyder du efter zonkers person,--men vi er altså en del der er sammen om dette nye board,-vi har ligeret.

Jeg har også stadig min profil her på kandu,--men er nu for første gang blevet "angrebet" fra Kandu`s side med en tvangsfjernelse af et tip jeg skrev omkring VORES board !! og nej fnollerpige jeg har ikke fået de 20 point
En udtalelse fra Kandu ville på sin plads.

Nok om det,---møllen kværner som den plejer herinde !!!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : summer

Dato : 28-01-03 20:03

Parkenss, Skal det være John Mogensens eller Erhard Jacobsens udgave af: Kandu's (Dybøl) mølle maler.....

summer

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 28-01-03 20:11

Jeg må åbenbart rette mit 1. indlæg, du har så meget energi, at det du opfører er en uendelig historie.....
Og at du samtidig lige pludselig opstår fra de døde uden at nogen kender dig kan man jo gætte sig til.
Det er bare synd, hvis du måske er en del af kandu.dk's team, så viser det jo noget om logikken i dette indlæg.
Jeg håber virkelig jeg tager fejl, men muligheden og det sandsynlige i, at du er det er jo 50 % chance.

Godkendelse af svar
Fra : KingCreol

Dato : 28-01-03 23:17

hahaha Zonker, det er da sjovt at du er så interesseret i hvem jeg er. Kender du da alle personer som befinder sig her på kandu.dk.

Hvis jeg var med i "the kandu team", så havde jeg godt nok lavet en del om på deres regler, for din måde at føre dig frem på ville jeg gerne have være foruden.

Vi ses i det næste år 100.

Tak for dit indlæg bantam.

KingCreol

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-01-03 00:58

ja og da du jo bor i glashus, har du ikke råd til udskiftningen af tagbelægningen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-03 10:39

Ja så slukker man bare lyset
når man ikke kan få ret

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-01-03 13:12

kune det være passende med en fyldestgørene kommentar fra Kandu!

Hvem er I og hvor er I?

rfou