/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Annullering af spørgsmål
Fra : Maiskov
Vist : 380 gange
20 point
Dato : 22-07-07 19:54

Hejsa

Jeg kan ikke finde svar på hvordan man annullerer et spørgsmål igen, kun hvordan man lukker dem?

Hilsen

/Mai

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 20:00

klik på annuller

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-07 20:00

Hvis du vil annullere dette spørgsmål, så har du da muligheden i denne tråd til højre på siden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 20:00

for i øvrigt kan du kun annullere egne spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 20:08

Da du ikke har noget at annulere - ja så bliver det lidt svært.....

Så din frustration er forståelig.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 20:09

Bortset fra dette naturligvis.....

men det har du jo fået svar på - så det skal vel ikke annuleres

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-07 20:09

Jo dette spørgsmål kan annulleres, men hvis det ikke bliver lukket, så annullere kandu selv om 3 mdr.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-07 20:12

Citat
Accepter et svar til dit spørgsmål

Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Ps. Helt irrelevant for dette spørgsmål iøvrigt, så har kandu.dk lavet en sjælden stavefejl på siden:

attriktivt = attraktivt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-07 20:16

Molo

Kan du så ikke rette stavefejlen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-07 20:21

ans -> Det tilkommer vist ikke rigtigt mig.

Jeg laver selv mindst 50 stave-/slåfejl ...om dagen

Kodefejl giver sig selv ....skidtet virker ikke efter hensigten, men stave-/slåfejl går rent ind

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Maiskov

Dato : 22-07-07 20:44

Har fået svar