/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
photostory, movie maker
Fra : xtx
Vist : 1267 gange
133 point
Dato : 22-07-07 18:35

hey
Jeg skal i gang med at lave en film om min rejse. Men jeg er bare ikke helt tilfreds med hverken Windows Movie Maker eller Photostory 3. Er der nogen der kender et bedre program??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 18:55

Det kommer da helt an på HVAD det er du vil lave....

Er det billeder med tekst osv. finder du ikke noget meget bedre.....
Er det derimod noget med at "klippe og kliste" er et "rigtigt" videoredigeringsprogram at foretrække....

Så lidt flere oplysninger ville gavne.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-07 00:47

Her er 246 programmer at vælge imellem: http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=filmredigering

Mange er dog egentlige konverteringsværktøjer.

Hvis det er til efterfølgende at lægge på nettet f.eks. på din hjemmeside er dette et udmærket program: http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=filmredigering&prog=7162&program=ACD%20VideoMagic%20with%20DivX%20Pro

..og her er et som kan bruges til iPod, Zune, mobiltelefoner, PDA'ere mm.: http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=filmredigering&prog=33548&program=Movavi%20VideoSuite

Til alm. videoredigering findes bl.a. disse:

Dette er helt gratis (Freeware): http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=filmredigering&prog=35314&program=Free%20Video%20Studio%20Decompiler

..ligesom dette lidt mere simple: http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=filmredigering&prog=27992&program=free%20Video%20Cut%20and%20Split

Jeg er ikke selv nogen 'ørn' til videoredigering, så du må prøve dig frem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 23-07-07 12:27

okay.. det var ikke helt det rigtige.. grunden til at jeg ikke synes jeg kan nøjes med WMM eller Photostory, er fordi man ikke kan "lege" nok med billeder og musik der. Man kan feks ikke bestemme hvor man sætter teksten i WMM og man kan i ingen af dem redigere musikken. Så jeg tror mere jeg leder efter advancerede udgaver af disse programmer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 15:45

Musikken kan du da redigere inden den bliver sat ind....

Ellers skal du op i meget mere avancerede programmer - og så er de ikke længere gratis....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 133 point
Dato : 23-07-07 15:48
Kommentar
Fra : xtx

Dato : 27-07-07 11:38

Men er det program til billeder??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 12:01

Virker til begge dele.....

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 30-07-07 10:02

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-07 10:17

Selv tak....