/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Køb af lcd skærm
Fra : Samsingen80
Vist : 852 gange
100 point
Dato : 22-07-07 16:54

Hvilket af disse fjernsyn vil du vælge:

Faktorer er kvalitet, pris og fremtidssikring.

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=LE37R89BDX

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=LE37S86BDX

Hvis du har andre forslag, som du mener vil være et bedre bud, så nævn endelig dem.

Mvh Lajlev

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 22-07-07 17:06

Hvis du vil have noget fremtidssikret, så vælg dog et med Full HD (1920x1080).

For at bruge din egen side, så et eksempel:
http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=42PFL7662D

Og det er ikke fordi jeg mener, det er det bedste bud, men lige det billigste jeg kunne finde på den side.

Jeg kunne godt selv finde på at prøve Amitech's 42" LCD 960.
Vejl. pris ligger omkring 16.000

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 22-07-07 17:07

Panasonic skulle også være kommet med noget nyt 42" plasma i ægte HD.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-07-07 20:51

Plasma er stadig en bedre teknik end lcd.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-07-07 20:54

Og glem det med fremtidssikring .
Mange års erfaring med elektronik viser at fremtidssikring ikke findes som andet end en salgsfloskel. Om 1 år er det nye noget dit apparat aldrig kommer til at kunne.
Og sådan bliver det ved.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 22-07-07 22:18

Det er da muligt, men derfor kan man da godt tænke fremad.

Hvis du køber et TV, der har Full HD frem for et HD, så er du da stadig foran.
Du køber jo heller ikke en Pentium 4 PC i dag, fordi du alligevel er forældet om et år.
Man tager det der er NYEST nu.