/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Churros/spanskrør maskine
Fra : hyggemor
Vist : 9459 gange
50 point
Dato : 22-07-07 16:13

Hey

Har lige været på kræmmermarked og her kunne man købe Churros.

Jeg skulle selvfølgelig lige have sådan en omgang med softice

Men er der nogle, der ved hvor man kan købe maskinen, der laver disse (ikke dejmaskine)?

Nogle siger, at man også kan bruge en sprøjtemaskine... men hvor købes denne?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-07-07 16:17
Kommentar
Fra : stormb

Dato : 22-07-07 16:28

Prøv at se her: http://www.aniston.dk/?artikelid=4641

Kan du ikke bare bruge en sprøjtepose?

kh stormb

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-07-07 16:32

Sprøjtepose? Joh, men syntes at det ville være lettere med det andet.

Den sprøjte der er vist på dit link stormb, kunne evt. bruges - men hvor fåes sådan een?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 22-07-07 17:59

Nogle gange har de de mest besynderlige maskiner under "Industriinventar" på www.dba.dk - men ellers tager du vel bare på kræmmermarked igen og spørger dem, der har sådan én..!?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-07 19:45

hvis du køber en ganske almindelig TYL (bagetyl) vil der følge dimser med forskellige former med hos de fleste - men du kan selvfølgelig også købe en kagesprøjte eks her:

http://www.imerco.dk/Default.aspx?ID=983&PID=1472&ProductID=1316&Search=True

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 22-07-07 21:47

Tak for svaret miritdk. Jeg prøver dit forslag. Den er til at betale og syntes umiddelbart at kunne bruges.

Undskyld min sene besvarelse, men mailsystemet virker åbenbart ikke (for mig) lige i øjeblikket.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-07 09:17

velbekomme og god fornøjelse - du kan nu godt nøjes med en bagetyl af stoflignende materiale hvor der hører tyller til i forskellige former - men kagesprøjten fik et kæmpehit engang i 60´erne og er da ikke helt glemt