/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Overvejer køb at ny pc
Fra : simonsweb
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 22-07-07 15:10

Hejsa.

Jeg skal akut bruge en ny computer til de små 3300 kilo. Det jeg har sat sammen er:

Athlon 64 X2 6000+ 3 GHz
ASRock ALiveSATA2-GLAN
Kingston ValueRAM 1 x 2 GB
ASUS EN8500GT Silent, 512 MB

Hvad siger i til det? Er det fornuftigt? Jeg har alt det andet hardware, men da mit grafikkort
og min processor er råget skal jeg have noget nyt i en fart!.

Alt dette koster ca. 3000 kr.

Med Venlig Hilsen
Simon Duun

Kommentar
Fra : simonsweb

Dato : 22-07-07 15:22
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-07-07 15:23

- overvejer du eller er det akut?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 15:29

Til pengene er det vel iorden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-07-07 15:58

- dette spørgsmål bliver garanteret annulleret... Så lad ham overveje om det er akut!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-07-07 15:59

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 6

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-07-07 20:36

du skal jp spørger dig selv om hvor stor grafisk ydelse din pc skal kunne klare.
8500 er et rimelig billigt kort, men selvfølgelig kan det noget.
Men hvis det er akut, så er det et ok køb

Kommentar
Fra : simonsweb

Dato : 22-07-07 22:27

Hmm ja ok, nu er det jo ikke fordi jeg spiller så mange spil og gør så meget i det, men det
er jo fedt at den kan spille lidt hvis man er til en nørde aften eller sådan noget.
Så spil som NFS, CS, WOW ville de kunne køre fint ude at hakke?

Kan i evt. se om alt mit hardware passer korrekt sammen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 22:36

Citat
Så spil som NFS, CS, WOW ville de kunne køre fint ude at hakke?

Sandsynligvis ikke.....

Citat
Kan i evt. se om alt mit hardware passer korrekt sammen

Passer udmærket - bare ikke som spilPC

Kommentar
Fra : simonsweb

Dato : 23-07-07 02:07

CS og NFS kørte da fejlfrit på mit Nvidia Geforce TI 4200 128MB, hvordan kan det så være
at det ikke kan køre på et bedre kort end dette + bedre processor + bedre ram?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-07 08:40

Det siger jeg heller ikke det IKKE kan.....

Blot sandsynligvis....