/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Irriterende klik lyd
Fra : timeglas
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 21-07-07 12:07

Hej

Jeg er ved at gå amok over en irriterende kliklyd der lyder på min pcér med ca. 5 sekunders interval. Derudover lyder samme lyd når jeg trykker på et link.
Hvordan får jeg fjernet denne irriterende lyd, uden at skulle skrue ned for højtalere?

Jeg har XP Windows.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-07 12:16

det kan være din harddisk der har det skidt - eller dine ventilatorer etc - hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at tage backup af alt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-07-07 13:19

Kontrolpanel / lyde og lydenheder /lyde / = lydtema = ingen lyde.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-07-07 13:21

miritdk

Citat
Derudover lyder samme lyd når jeg trykker på et link.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-07-07 13:21

Citat
Hvordan får jeg fjernet denne irriterende lyd, uden at skulle skrue ned for højtalere?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-07 13:24

Mon ikke det når du er på internet sider, som har reklamer og lignende som hele tiden skifter, klik lyden kommer hver gang en ny reklame indlæses, har jeg ret ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-07 13:39

Disken det er voldsom at fjerne alle lyde, hvis det er som jeg gætter på, så er det i Lyde og lydenheder - fanebladet Lyde, rul ned og find Start navigation og sæt den til Ingen og klik Anvend og Ok

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-07 13:57

Her ser du hvordan du ændre Windows XP lyde:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/personalize/sounds.mspx

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 21-07-07 14:19

du går ind i start>kontrolpanel>lyde og lydenheder>ændre lydtema,i dropdown menuen går du til den sidste lyd i explorer og ændre den til ingen lyd

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-07-07 14:24

Citat
menuen går du til den sidste lyd i explorer og ændre den til ingen lyd

OK troede bare han ville af med det hele...

Og hvor skal vedkommende fjerne ''ben'' ved den lyd der kommer hvert
5 sekund. HVAD DET SÅ MÅTTE VÆRE.

kunne tænke mig det var din netforbindelse eller firewall,
der opdatere sig selv.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-07 14:33

Disken læs mit indlæg: http://www.kandu.dk/spg107254.aspx#1199615 det er lyden ved Start navigation som skal ændres

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-07-07 15:04

Er helt med...
Citat
find Start navigation og sæt den til Ingen og klik Anvend og Ok

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 21-07-07 20:41

Tak for svaret o.v.n.. pludselig var lyden væk, så det har hjulpet.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-07 00:34

Tænkte nok at det var der lyden kom fra den høje klikken irriterede også mig, godt du fik løst problemet