/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista/Java/Azureus/Bittorent
Fra : kb_nielsen
Vist : 616 gange
60 point
Dato : 21-07-07 00:06

Hej

Har netop forsøgt at installere Azureus under MS Vista. Får følgende fejl når jeg forsøger at åbne Azureus:

java.lang.ClassNotFoundException: com.aelitis.azureus.ui.swt.Initializer
   at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)
   at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
   at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)
   at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
   at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)
   at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
   at com.exe4j.runtime.LauncherEngine.launch(Unknown Source)
   at com.exe4j.runtime.WinLauncher.main(Unknown Source)

Kører nyeste Java version (Java Java Plug-in 1.6.0_02 / Using JRE version 1.6.0_02 Java HotSpot(TM) Client VM)

Nogen der har en idé om hvad der er galt??

Er i øvrigt ikke en erfaren bruger af disse torrent programmer - har fået Bittorent til at fungere under Vista, men hvordan "styrer" man hvad andre kan uploade (hvad man deler) fra ens maskine mens man selv downloader??

Pft.

/KBN

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 21-07-07 01:18

Det er en serverfejl ..udløst af en JSP kode (.modsvarer : PHP, ASP og Perl), som ikke kører korrekt:

1.) http://da.wikipedia.org/wiki/JSP
2.) http://java.sun.com/products/jsp/

..en såkaldt JAVA servlet. En fejl hos Azureus ..og ikke i din JRE version 1.6.0_02

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-07-07 01:44

Mener du hit and run, det er vist ikke tanken med torrent & fildeling

Kommentar
Fra : Moneypenny

Dato : 21-07-07 11:36

Utorrent understøtter Vista. Du finder den her:

http://www.utorrent.com/download.php

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-07-07 19:53

Moneypenny
Som jeg læser spørgsmål, vil han kun downloade ikke uploade, derfor er azerus bannet på nogle af de seriøse sider da den sætter i kø og lign.

Kommentar
Fra : Moneypenny

Dato : 21-07-07 20:54

#Frostys
Jeg kørte Azureus på XP, men da jeg skiftede til Vista måtte jeg også skifte bittorrent klient, da der simpelthen var for mange problemer med Azureus på Vista platformen. Uttorrent har ingen problemer på Vista.

Med hensyn til banning på bestemte sider må det være sider, jeg ikke har besøgt. Jeg har i hvert fald ikke prøvet at blive bannet

Godkendelse af svar
Fra : kb_nielsen

Dato : 27-07-07 18:52

Tak for svaret molokyle.