/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Udstyr
Fra : pve
Vist : 809 gange
100 point
Dato : 20-07-07 08:42

Jeg overvejer at anskaffe en VW Touran 2,0 FSI Trendline fra 2005 (modelår 2006).

Jeg savner dog en oversigt over udstyr o.l. Jeg kan på VW's hjemmeside finde oversigter over de nuværende modeller men jeg aner jo ikke om der er tilføjet noget som ikke var standard for 1½ år siden og i så fald hvad.

Så hvis derer nogen bilbegavde Kandu'er der kan hjælpe vil jeg sætte stor pris på det.

Mvh

pve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 09:20

Køber du bilen UBESET ???????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 09:21

Det vil altsammen stå i instruktionsbogen.........

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-07-07 09:22

Citat
Køber du bilen UBESET ???????
nej:
Citat
overvejer at anskaffe
- det betyder at jeg overvejer mulighederne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 09:34

Citat
VW Touran 2,0 FSI Trendline fra 2005 (modelår 2006).

Du må vel have set en ?????

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-07-07 09:48

Citat
Du må vel have set en ?????
ja da, men hvis du læste hvad jeg har skrevet ville du se, at jeg leder efter en oversigt over udstyr. Jeg spørger ikke hvordan den ser ud.

Jeg antager du ikke ved det....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-07-07 09:50

Det der må en VW forhandler kunne fortælle

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-07-07 10:07
Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-07-07 10:16

1. link - ikke den rigtige model

2. link - får følgende besked: Det er desværre ikke muligt at vise ekstraudstyr på den valgte model i øjeblikket

3. link- ikke rigtige årgang

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-07 11:00

Jamen så stor forskel er der ikke på årgangene, men skal det absolut lige være en test på 2005 årgangen, så værsgo:
http://www.konsumentguiden.se/Fordon/Bil/VW_Touran_2.0_TDI_DSG_Highline-p-504FC003-0453-4296-B665-E66A49F2D6F6.html
http://www.dinside.no/php/art.php?id=214045
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-07-07 11:18

Hej Palle,

Jeg ved jo ikke om det er så vigtigt om det er årgang 2005 eller en anden årgang, det er jo det spørgsmålet går på. Dine sidste links er på den der hedder highline og ikke trendline

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 11:40

Hvis du ved HVAD der er på 2007eren er det da bare at tjekke om det samme er på den du kigger på.....

Hvor svært kan det være...

Alternativt er måske nævnt HVAD der er nyheder på 2007eren....

Det kan da ikke være "lys i askebæger" der gør forskellen......

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-07-07 12:02

Refi jeg ved hvad der er på 2007 modellen da dette findes på VW' hjemmeside.

Citat
Hvor svært kan det være...
- Det er åbenbart svært for dig at acceptere at du ikke kan svaret. -

Men for at forenkle spørgsmålet:

Jeg søger en oversigt over udstyr på ovenstående model og årgang.

Jeg søger IKKE en masse ubruelige løsninger!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 12:05

Jamen så god jagt.....

der er sikkert solgt flere forskellige udstyrstyper af samme model

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-07-07 12:06

Ja der er Conceptline, Trendline og Highline - hvorfor jeg også indledningsvist spørger på Trendline for at begrænse svarene, eller forsøge på det

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 23-07-07 10:57

Tak for svaret pallebhansen.