/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Genudsendelse over nettet
Fra : Trine08
Vist : 945 gange
200 point
Dato : 20-07-07 01:02

Hej

Ville gerne se det der pogram med: Det er mig eller hunden...

Kan man ikke se det via TV2 ? kan ikke finde det nogle steder, er ellers villig til og betale.

Plx link (:

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-07 02:21

Klik nede på siden hvor der med rødt står:

Big bad ben....så kommer udsendelsen i et nyt vindue

Det er godt nok på engelsk, men bedre end ingenting

http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/I/itsmeorthedog/s2ep8.html

mvh dova

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-07-07 04:24

den viser kun de første 2 min ):

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-07 08:34

På TV2's hjemmeside kan du melde dig Sputnik. Det koster - men så kan du vist se, hvad du vil...

Har ikke prøvet det selv, men de reklamerer jo selv for det.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 20-07-07 13:51

Yssven har ret, du kan se udsendelserne på www.sputnik.dk.

Det koster 69 kr for 30 dages abbn og kræver at du har over ½ mbit internet dl.

nuber2

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 20-07-07 16:59

Tak for svaret Ysseven.

Sorry Dova, ellers super godt fundet (: