/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Tekst
Fra : Footprint
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 19-07-07 21:20

Hej

Er der nogle som ved om det er muligt at konverter tekst om til streger i AUTOCAD, så det f.eks. bliver muligt at slette noget at et A..
eller er der kun værkfører metoden som virker... at tegne oven i teksten og efterfølgende slette den oprindelige tekst.

/Footprint

Kommentar
Fra : Brunders

Dato : 20-07-07 11:28

Hej

Gå ind i express menuen, under text er der en undermenu som hedder explode text.

Mvh Brunders