/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med zepto 6515wd
Fra : bpedersen
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 19-07-07 16:45

Hej.

Er der nogen som kender dette problem.
Min pc er 1,5 år gammel og i går da jeg skulle start den fik jeg problemer.

Den startede lige, men så gik den kold (skærmen bliver sort og alt slukker, næsten lige som hvis man rykker stikket ud på et tv)

Jeg har både prøvet at tage batteriet ud og køre på strømforsyning, men det virker heller ikke.

Nu kan den slet ikke starte, den vil slet ikke modtage strøm fra batteri eller stikkontakten. Strømforsyningen virker stadig(jeg har prøvet den på en anden PC).

Hvis jeg er heldig kan lige starte den 3 min hvis den har stået uden batteri og strømforsyning i 10-60 min.

Hvad skal jeg gøre???

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 19-07-07 17:00

sende den ind igen da den er under 2 år. Så nemt er det

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 19-07-07 18:21

Det siger jeg også. Det er da bare til reparation med den..

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-07 22:07

Min 6515WD er faktisk også inde til rep. men det er enten cpu el. motherboard der er røget.
Kontakt Zepto og de sender dig en fragtseddel så du ikke selv skal betale for det. De har jo service.

Kommentar
Fra : pizzajakob

Dato : 23-07-07 13:09

zepto er og bliver noget lort!

har også en ven han havde kun problemer med sin zepto. Den var inde at blive lavet 4 gange og det hjalp ikke en skid.

Så køb dog noget andet end zepto.

Godkendelse af svar
Fra : bpedersen

Dato : 26-07-07 10:59

Tak for svaret Fijala.