/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Priser på Helsingør-Helsingbor
Fra : strits
Vist : 721 gange
20 point
Dato : 19-07-07 14:54

Hej
Er der nogen, som kan fortælle mig, hvor meget rabat på Helsingør-Helsingbor man får igennem foreningen "Danske Torpare".

mvh
Strit

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-07-07 14:59

Det kan du se på deres hjemmeside, hvis du er medlem --- jeg er det ikke selv, kendte ikke engang foreningen --

http://www.danske-torpare.dk/medlemstilbud/default.asp

Kommentar
Fra : strits

Dato : 19-07-07 15:05

Jeg er ikke medlem.
Skal man melde sig ind, eller kan det ikke betale sig. Derfor spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-07 15:14

Nu ved jeg ikke hvad det koster at sejle fra Helsingør til Helsingborg uden rabat.

Men hvis du vil bruge Danske Torpare, så skal du være medlem for at få rabat.

Jeg har lige kigget lidt på deres side

Citat
Kontingent

Som medlem betaler man kontingent for ét år ad gangen, der løber fra 1. november til 31. oktober, hvilket svarer til foreningens regnskabsår.

Årskontingentet er 225 DKK.

Indmelder man sig før 1. september skal man betale et års kontingent, og får derfor en ny kontingentopkrævning til betaling 1. november.

Indmelder man sig ind efter 1. september, gælder kontingentet frem til 31. oktober året efter.

For helt nye medlemmer tillægges et indmeldelsesgebyr på 50 DKK i alt 275 DKK.

Så spørgsmålet er om det kan betale sig.

Hvis du melder dig ind nu kommer du til at betale 2 x 225 kr. + gebyr 50 kr. i dette år.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-07 15:27

Priser Helsingør - Helsingborg

http://www.hhferries.dk/priser.html

men læs linket igennem, som Olesen -50 sendte, så kan du læse meget mere om Danske Torpare, som jeg læser det, er det mest egnet for personer der har ejendom i Sverige.

Kommentar
Fra : strits

Dato : 19-07-07 15:48

Hej

Jeg har Ødegård og jeg kender også foreningen. Jeg mangler bare rabatterne.

Hvem kan fortælle mig det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-07 16:13

Prøv at ringe til H H overfarten

Information 49 26 01 55

Kommentar
Fra : strits

Dato : 19-07-07 16:23

Færgerne vil heller ikke oplyse det.

Kommentar
Fra : strits

Dato : 19-07-07 16:23

der må der være nogen, som er medlem af Torparne!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-07 16:30

Jamen de er da rejst på ferie i Sverige

Ej undskyld, ku ikke la' være

Kommentar
Fra : strits

Dato : 19-07-07 16:35

Humor OK.

Er selv med på lidt af hvert.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 24-07-07 10:19

Hej Strit

Ad finurlige omveje - og uden selv at være medlem - har jeg fået følgende oplysninger:

Man køber et 10- eller 20-turshæfte hos HH og så koster en tur i bil ca. 110-120 kr.

Men på denne tid af året skal der nok regnes lidt på det, for kontingentet kommer jo snart igen...

Til gengæld er er ofte gode informationer i medlemsbladet.

Sig mig dog lige: Er der gode dansesteder i nærheden af en ødegård...???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-07 10:25

Det er godt nok ikke meget rabat at få, når man ser på den alm. rabatpris ved køb af 10 og 20 turskort

Pris, enkeltrejse, personbil inkl. 9 personer

10-turs kort
1.490

20-turs kort
2.470

Kommentar
Fra : strits

Dato : 24-07-07 10:52

Hej Yrsa

Jeg tror ikke, den pris du opluser, er med den rabat, som Torparene kan skaffe turkort til.

Nej. Der er ikke dans i nærheden af, hvor jeg kommer i Sverige. ca. 50 km.

Hils C....

Hilsen Strit

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 24-07-07 12:10

Jo...

I al fald ifølge et medlem, som selv køber billetterne på den måde. Men jeg skal ikke forsværge, at hun har ret.

Annuller spørgsmålet
Fra : strits

Dato : 26-07-07 11:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål